Gå til innhold

Burning Crusade cinematic (cam lol) ute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Omg, goosebumps! ÅÅÅ om Blizzard hadde laga en animert spillefilm á la cinematics... Tror jeg hadde kolapset av glede :D

7467387[/snapback]

Enig med deg, helt rått

Gjest medlem-77217
Skrevet

Jeg fikk seriøst gåsehud. Cinematicsen til blizzard er bare helt ville. Selv om jeg tror at det ikke blir så bra som det kan se ut til.

Skrevet
Hvem er Illidan?

7467935[/snapback]

"Illidan Stormrage, the Betrayer, is the twin brother of Malfurion Stormrage. Half-night elf and half-demon, Illidan is now the Lord of Outland, ruling from his Black Temple."

Blir han en raid-boss?

Skrevet
Hvem er Illidan?

7467935[/snapback]

"Illidan Stormrage, the Betrayer, is the twin brother of Malfurion Stormrage. Half-night elf and half-demon, Illidan is now the Lord of Outland, ruling from his Black Temple."

Blir han en raid-boss?

7468394[/snapback]

Såvidt jeg vet så skal han bli det ja.

Skrevet
Hvem er Illidan?

7467935[/snapback]

Blir han en raid-boss?

7468394[/snapback]

Han er sisteboss i The black temple, hvilket er den vanskligste instancen i Outland. Han ser ikke altfor lett ut :cry:
Skrevet

Jeg har også lest litt rundt, vi kommer ikke til å drepe illidan selv. Blizzard har sagt at vi "tbinger han mere vekk/til å stikke av, enn å drepe ham".

Skader vell dritten ut av han så kommer pappa'jenden å henter ham.

Skrevet
Hvem er Illidan?

7467935[/snapback]

lol.... wth... og du spiller WoW -.-

ikke søren om jeg gidder å se på TBC intro på en så dårlig screener/cam som det der.. da venter jeg heller på den som blir sluppet den 13 des

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...