Gå til innhold

- Fjernet -


Gjest royalrunner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOL

For ein totalt idiotisk tråd, lær heller å ikkje røykje du

7464742[/snapback]

Nå var det akkurat slike svar ikke ville ha, har du ikke noe konstruktivt å komme med kan du heller holde kjeft.

 

Når du tenner røyken suger du litt luft for å få fyr, ellers er det vel ikke noe fasit til hvordan du skal røyke, jeg bare trekker røyken ned i lungene og puster den ut med munnen.

Lenke til kommentar

Aktiv dødshjelp. Men men, here goes:

 

Trekk først røyken inn i munnen ved å lage vakum i munnen omtrent slik når du lager sugemerker, så trekker du røyken ned. Røyken puster du ut igjen i samme tempo og med samme 'forsinkelse' som når du puster helt vanlig.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Klart, jeg skal lære deg å røyke min venn!

 

Bare send meg en PM så skal jeg fortelle deg det. Jeg kan også fortelle deg den fine historien om hvordan jeg klarte å utvikle lungekreft, noe jeg sliter med i tillegg til en kronisk obstruktiv lungesykdom.

7464764[/snapback]

 

 

Hvordan har du klart å dra på deg dette i en alder av 17 år ?

7464989[/snapback]

Jeg antar det var ment som en spøk, men at han også ville frem til at du kan få lungekreft og kols :p

Lenke til kommentar
Klart, jeg skal lære deg å røyke min venn!

 

Bare send meg en PM så skal jeg fortelle deg det. Jeg kan også fortelle deg den fine historien om hvordan jeg klarte å utvikle lungekreft, noe jeg sliter med i tillegg til en kronisk obstruktiv lungesykdom.

7464764[/snapback]

 

 

Hvordan har du klart å dra på deg dette i en alder av 17 år ?

7464989[/snapback]

Jeg antar det var ment som en spøk, men at han også ville frem til at du kan få lungekreft og kols :p

7465036[/snapback]

Bingo ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...