Gå til innhold

Sære hobbyer anyone?


poopstick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må virke veldig sært men jeg samler på informasjon jeg aldri kommer til å få bruk for. Jeg vet i teorien akkurat hvordan jeg skal lage landminer, raketter, knekke kodene til it-systemet på sosialkontoret og overta identiteten til Jens Stoltenberg.

Jeg har ikke planer om å bruke noen av delene. Likevel er harddisken min full av slike ting. Jeg bare drives av en lyst til å vite alt slikt og tar vare på alt jeg kommer over.

Jeg vet hvordan man kan bruke husholdningspreparater til å ruse seg og ta livet av folk. Likevel så vet jeg ikke nok. Jeg vil hele tiden vite mer.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Fluebinding, fiske med egen bindte fluer, fiske generellt, samling på film, data og driver eget firma.

 

Er ikke mye tid til overs med tanke på at jeg jobber som lærling i tillegg :p

Vet ikke hvor sært det er, men er bra stort hopp fra å gå ute i skogen å jakte på ørretten/laksen til å sitte inne med firmaet :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+9817324

Har sett på noen gamle klipp av Julebruskongen....lol , it never gets old.......loooooooooolll !

 

Han hadde noen morsomme krumspring med de helikopterne....LOL !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Vel jeg har holdt på med Langrenn siden jeg var 6. De fleste sier "Huff, så kjedelig." Men det er forholdsvis morsomt når man får det til. Spesielt på aktivitetsdager på skolen og sånne ting.

 

Ellers har jeg lyst til å begynne med free running. Men aner virkelig ikke hvordan jeg kan trene uten å stå i fare for å bli hardt skada.

Lenke til kommentar
Vel jeg har holdt på med Langrenn siden jeg var 6. De fleste sier "Huff, så kjedelig." Men det er forholdsvis morsomt når man får det til. Spesielt på aktivitetsdager på skolen og sånne ting.

 

Ellers har jeg lyst til å begynne med free running. Men aner virkelig ikke hvordan jeg kan trene uten å stå i fare for å bli hardt skada.

 

Jeg driver også med langrenn, deltar i renn og reiser rundt, synst det er kjempe gøy!

ellers er det fotball og dataspilling...

Lenke til kommentar

Det er ikke hobbyen min ennå, siden jeg ikke har prøvd det siden jeg var liten, men jeg har lyst å begynne å brodere. Jeg fikk en visjon på bussen her en dag, jeg vil brodere et skikkelig oldschool sjømannstattovering typ bilde og ramme det inn i en søt, rund ramme. Ellers lager jeg drøssevis med hemp smykker, og det er vel ca. den eneste hobbyen min for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...