Gå til innhold

Reportere en cheater!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan lage en rar fil av den og sende den til meg på [email protected] jeg er broadparkgames admin, så da vil personen bli amx og radar banna.

Men dette er bare hvis du husket å skrive status i consol slik at jeg får banna steam_id'en til cheateren

7461350[/snapback]

Dette er ikke helt korrekt... For man blir ikke bannet i radar om man bare skriver "status" i consol. Man må skrive "sb_status", men desverre så er det ikke alle server som har støtte for "sb_status".

Jeg har sett screenshots av aimbot, men det så bare kjipt ut! Så vil ikke si jeg har cheata:\

7483852[/snapback]

Dvs, at du aldri har sett cheat, eller hatt cheat på pcen?

Skal kompisene din liksom hat bry til å quite cs og trykke på Firefox;google.com og søke på cs cheat;)?

Neppe!

GL HF!

Endret av Lonto
Lenke til kommentar
Den klassiske "kompis","fylla","broren min" funker ikke, det er du som har ansvaret for accounten din, det vil IKKE hjelpe å skylde på noen andre enn deg selv. Blir du bannet blir du bannet. Din feil.

7483992[/snapback]

En klassiker er jo å skylde på bikkja: "Hunden min spiste skillsa mine, så jeg dro en wallhack." :D

Lenke til kommentar
(...)så da vil personen bli amx og radar banna.

Men dette er bare hvis du husket å skrive status i consol slik at jeg får banna steam_id'en til cheateren

7461350[/snapback]

Dette er ikke helt korrekt... For man blir ikke bannet i radar om man bare skriver "status" i consol. Man må skrive "sb_status", men desverre så er det ikke alle server som har støtte for "sb_status".

7501225[/snapback]

For å banne personer i SteamBans må man skrive sb_status, dette fungerer kun på servere som har registrert seg på SteamBans.com. For å få bannet noen i RADAR, må demoen vise cheat, inneholde status og være fra en RADAR-server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...