nabbskall Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hei, skaffet meg en hiper 580w idag, når jeg ser på støpslet som skal inn i HKET, så ser jeg at pin nummer 20 ikke er der, er det slik det skal være eller? takker for svar
Obix Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hei, skaffet meg en hiper 580w idag, når jeg ser på støpslet som skal inn i HKET, så ser jeg at pin nummer 20 ikke er der, er det slik det skal være eller? takker for svar 7459019[/snapback] Don't worry. Mangler på min Hiper og så det er sikkert slik det skal være.
feikRAM Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Sikker på at det er pinne 20 som mangler? -5V falt ut av ATX-spesifikasjonen for nokon revisjonar sidan, men denne var på pinne 18. -5V removal: Guidance for –5V has been removed. This legacy voltage was in support of ISA add-in cards. ISA cards are no longer used for a majority of the industry, but custom applications my still exist, refer to Version 1.2 for –5V recommendations. http://www.formfactors.org/developer%5Cspe...TX12V_1_3dg.pdf
nabbskall Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Sikker på at det er pinne 20 som mangler? -5V falt ut av ATX-spesifikasjonen for nokon revisjonar sidan, men denne var på pinne 18. -5V removal: Guidance for –5V has been removed. This legacy voltage was in support of ISA add-in cards. ISA cards are no longer used for a majority of the industry, but custom applications my still exist, refer to Version 1.2 for –5V recommendations. http://www.formfactors.org/developer%5Cspe...TX12V_1_3dg.pdf 7459143[/snapback] ganske så sikker, står ivertfall et 20 tall på det, men kan være 18 så det er helt normalt? er ikke noen løs kabel eller noe i strømpen
Chevelle Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Akkurat samme mangler på mine 2 Hiper, merket med pin 20.
feikRAM Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) ganske så sikker, står ivertfall et 20 tall på det, men kan være 18 så det er helt normalt? er ikke noen løs kabel eller noe i strømpen 7459413[/snapback] Sjekk pluggen mot skjemaet i dokumentet eg lenkja til (side 29). Kan henda dei skriv andre ting på pluggen berre for å plaga. (Evt. modellnummer og anna tull =) Tviler på at det er noko gale. -- Pinne 18 på 20-pinnerspluggen nr. 20 på 24-pinnerspluggen. Endret 8. desember 2006 av feikRAM
nabbskall Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 ganske så sikker, står ivertfall et 20 tall på det, men kan være 18 så det er helt normalt? er ikke noen løs kabel eller noe i strømpen 7459413[/snapback] Sjekk pluggen mot skjemaet i dokumentet eg lenkja til (side 29). Kan henda dei skriv andre ting på pluggen berre for å plaga. (Evt. modellnummer og anna tull =) Tviler på at det er noko gale. 7459528[/snapback] bestilte på demovare på komplett, den kom løst inni pakka, fullt av riper på og støv inni den ><
nabbskall Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 ganske så sikker, står ivertfall et 20 tall på det, men kan være 18 så det er helt normalt? er ikke noen løs kabel eller noe i strømpen 7459413[/snapback] Sjekk pluggen mot skjemaet i dokumentet eg lenkja til (side 29). Kan henda dei skriv andre ting på pluggen berre for å plaga. (Evt. modellnummer og anna tull =) Tviler på at det er noko gale. 7459528[/snapback] får ikkje opp sida forresten :/
nabbskall Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Akkurat samme mangler på mine 2 Hiper, merket med pin 20. 7459461[/snapback] ok så da må det være helt normalt takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå