Mus Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Tekken 5 kommer til PS3 i HD December 7, 2006 - Unless you've been playing with your Wii all week, you've probably heard the big news: Tekken 5 Dark Resurrection is coming to the PlayStation 3! Set to be distributed through the PlayStation Store, the download will feature all the content of the arcade version, along with an exclusive new bonus: Jinpachi playable! Today, we got a first look at the game via Japan's Impress Watch. As expected, the PS3 version looks just like the arcade version, but running at a super high resolution. We'll refer you to the Impress Watch story for the 1280x720 screenshots. One shot midway through the page is a comparision showing off the original arcade version's 640x480 resolution with the full resolution of the PS3 version, 1920x1080. Impress reports that the Dark Resurrection will clock in at about 800 Megabytes. Release and pricing information are still listed as TBA. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Endret 8. desember 2006 av Mus
And.rs Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Ser ikke forskjell på dette og Tekken 3 til ps2 jeg
andypandy Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg tipper dette blir et spill a'la x360's arkade spill. Det står jo at det kan kjøpes og lastes ned. Og da er jo grafikken litt dårligere..
Landeplagen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det så ut som en tørr utgave av Tekken 4. Aldri vært fan av serien.
Kjekssjokolade Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hvor slutter de ikke å gi ut spill til denne serien, det desidert beste var jo Tekken 3, eller Tekken 2, til ps1.
kilik Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Spent på prisen på dette. Blir for mye å betale fullpris for et nedlastbart spill som allerede er ute på PSP. 100 kr. er en grei pris.
dabear Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Skuffende dårlig grafikk, etter bildene å dømme. Hadde forventa litt mer egentlig.
andypandy Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Skuffende dårlig grafikk, etter bildene å dømme. Hadde forventa litt mer egentlig. 7457810[/snapback] Hvorfor forventa mer egentlig? Ser på det som ganske artig jeg, og det kommer garantert ikke til å koste så mye.. Kanskje 200+ kr eller noe.. Må jo også nevnes at dette er jo ikke Tekken 6
LordShaft Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Dette kan da ikke være tekken 5 Ser jo ut som ett ps2 spill?? Nei faen ta. håper dette blir bedre enn vi ser på disse bildene! Enig at det begynner å bli bra utvanna dette spillet nå, men det er jo fortsatt Tekken
Landeplagen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Spent på prisen på dette. Blir for mye å betale fullpris for et nedlastbart spill som allerede er ute på PSP. 100 kr. er en grei pris. 7457807[/snapback] Åja, Tekken 5 kom ut på PS2 det! Dette er PSP versjonen..?
Mus Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Spent på prisen på dette. Blir for mye å betale fullpris for et nedlastbart spill som allerede er ute på PSP. 100 kr. er en grei pris. 7457807[/snapback] Åja, Tekken 5 kom ut på PS2 det! Dette er PSP versjonen..? 7457847[/snapback] PSP versjonen til PS3 :!:
Nevnarion Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Tekken 5 Dark Resurrection Er det Tekken 5 eller Tekken Dark Resurrection? Tekken 5 finnes jo allerede til PS2, og har bedre grafikk enn disse bildene viste. Tekken Dark Resurrection derimot er til PSP, så da er kanskje dette en port? Edit: Det er en port Endret 8. desember 2006 av Nevnarion
This is Thomas Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hvis det blir sånn Live Arcadepris på det får man jo utrolig masse for pengene. Tekken er etter min mening den absolutt beste Beatemup-serien, og det har blitt bedre og bedre for hvert spill. Er forresten utrolig spent på Tekken 6
Landeplagen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hvis det blir sånn Live Arcadepris på det får man jo utrolig masse for pengene. Tekken er etter min mening den absolutt beste Beatemup-serien, og det har blitt bedre og bedre for hvert spill. Er forresten utrolig spent på Tekken 6 7457878[/snapback] Åja. Du har aldri spilt DoA? Synes karakterene i Tekken serien er så trege... Slossingen går fortere i DoA. Hovedgrunnen til at jeg ikke liker Tekken er nettop det.
KayAU Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Åja. Du har aldri spilt DoA? Synes karakterene i Tekken serien er så trege... Slossingen går fortere i DoA. Hovedgrunnen til at jeg ikke liker Tekken er nettop det. 7458309[/snapback] Eg likte DoA...so kom DoA 2, som eg synest var veldig skuffande. Har serien tatt seg opp etter dette? Tekken-serien er bra den...Tekken 5 til PS2 har eg hatt mykje moro med. Eg likar òg godt Soul Calibur, men favoritten trur eg faktisk må bli Virtua Fighter. Når ein får skikkeleg flyt i slostinga der, er det ikkje noko som slår det. Novel, dette ser jo fint ut. Det er sjølvsagt ikkje eit fullverdig nestegenerasjons-spel, men det skal vel kunne dekke behovet fram til Tekken 6/Soul Calibur 4/Virtua Figher 5 kjem. Kay
This is Thomas Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hvis det blir sånn Live Arcadepris på det får man jo utrolig masse for pengene. Tekken er etter min mening den absolutt beste Beatemup-serien, og det har blitt bedre og bedre for hvert spill. Er forresten utrolig spent på Tekken 6 7457878[/snapback] Åja. Du har aldri spilt DoA? Synes karakterene i Tekken serien er så trege... Slossingen går fortere i DoA. Hovedgrunnen til at jeg ikke liker Tekken er nettop det. 7458309[/snapback] Jo jeg har spilt Doa, men jeg syns ikke det er noe særlig. Jeg har spilt alle spillene i Tekken-serien sønder og sammen, så det er vel det at man liker best det man er vant med. Jeg syns ihvertfall Tekken er kongen på haugen. Men smaken er som baken
kilik Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Tekken 5 Dark Resurrection Er det Tekken 5 eller Tekken Dark Resurrection? Tekken 5 finnes jo allerede til PS2, og har bedre grafikk enn disse bildene viste. Tekken Dark Resurrection derimot er til PSP, så da er kanskje dette en port? 7457867[/snapback] Tekken 5: Dark Ressurection til arkademaskin = Tekken Dark Resurrection til PSP. Det er arkadeoppdateringen til Tekken 5 med noen nye karakterer, stages, kostymer etc.. Altså i bunn og grunn samme spill som Tekken 5 på PS2 med noen ekstragreier. Det er dette spillet som ble konvertert til PSP. Jeg antar dette er en direkte konvertering av arcadeversjonen. Endret 8. desember 2006 av kilik
Dunedain Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Tekken 5: Dark Ressurection til arkademaskin = Tekken Dark Resurrection til PSP. Det er arkadeoppdateringen til Tekken 5 med noen nye karakterer, stages, kostymer etc.. Altså i bunn og grunn samme spill som Tekken 5 på PS2 med noen ekstragreier. Det er dette spillet som ble konvertert til PSP. Jeg antar dette er en direkte konvertering av arcadeversjonen. 7458869[/snapback] Virker sånn. Men får jo sjansen til å spille som Jinpachi da Tror ikke prisen blir så gal heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå