Gå til innhold

Nytt honor system - Hvor mye honor har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Edit: Liker det nye systemet meget godt.

Hata det gamle som pesten.

Begrunner det kun med at det var umulig for vanlige folk som faktisk enten går på skole, eller jobber hadde 0 sjangse for å henge med.

Dessuten ble man pressa til å farme honour for å få seg noe utstyr.

Med 17k honor siden patch skulle ikke du hatt problemer med å bli rank 14 før heller hehe. Jeg mener jeg har pvp'et en del siden patch og har 5k honor. Jeg er skilt og har tidvis hele kvelder helt alene, det har ikke du hehe. Du må jo ha farmet hele kvelden etter jobb, samt hele helgen for dem 17 honor dine hihi:) Er ikke samboer drittlei? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Edit: Liker det nye systemet meget godt.

Hata det gamle som pesten.

Begrunner det kun med at det var umulig for vanlige folk som faktisk enten går på skole, eller jobber hadde 0 sjangse for å henge med.

Dessuten ble man pressa til å farme honour for å få seg noe utstyr.

Med 17k honor siden patch skulle ikke du hatt problemer med å bli rank 14 før heller hehe. Jeg mener jeg har pvp'et en del siden patch og har 5k honor. Jeg er skilt og har tidvis hele kvelder helt alene, det har ikke du hehe. Du må jo ha farmet hele kvelden etter jobb, samt hele helgen for dem 17 honor dine hihi:) Er ikke samboer drittlei? hehe

7474391[/snapback]

Umulig for meg å nå rank 14.

Dro meg opp til rank 10 på Burning Legion, joina en premade og følte jeg spilte masse. 475k Honour etter omtrent 6 timers wsg grinding hver dag. Fikk standing 275. Da var det nok for meg. "Beste" spiller hadde den uka over 1mill k honour. Tror det var nærmere 1,2. Altså så mye tid har jeg ikke til rådighet for et spill. Dvs 24/7 som enkelte har. Ja, du har også rett i at samboeren spiller inn. Hun klaget ikke den uka jeg spilte så mye, men av respekt for henne valgte jeg å si stopp. På en måte er jeg heldig med samboer og hennes arbeidstider. :)

Hun jobber skift, slik at jeg enkelte uker kan grinde en del. Denne helga var hun på jobb, og jeg kunne dra inn litt. Slikt hadde jo ikke vært mulig før. Da måtte man jo pvp hver dag i flere måneder om man ville ha items.

Samtidig med 8 timers arbeidsdag var det rett og slett ikke mulig med rank 14.

Skrevet
Du kan ikke ha  mer enn 50.000 honorpoints, så å "spare" har begrensede fordeler.

Ifølge Tseric, som spurte utviklerene, så er maks honorpoints du kan ha 75.000.

Hadde 15k i på søndag morgen, burde ha tjen opp rundt 5-7k i går (samt 250 i dag morges).

Sliter med køene, i går var det 20-30 min ventetid på AB, og det med AB-bonus weekend. AV har 45-60 min ventetid, WSG 10-15 min (spiller opplagt Alliance).

Øystein

Skrevet

skjønner Dark hehe. hun er meeeget forståelig vil jeg si. Kjæresten min har satt full stopp for all spilling når hun er hos meg.

Men selv når jeg er alene klarer jeg egentlig ikke grinde 5-6 timer i wow hehe. Jeg kan gjerne sitte 5-6 timer foran pc, men jeg er veldig flink å "kaste bort tiden" ingame hehe.

Men som nevnt før. Selv etter jeg ble skilt og før jeg fikk ny dame hadde jeg rett og slett ikke tid til å bli mer enn rank 7. Jeg bare lurer på hvor folk klarer å finne tid til 5-6 timer wow hver dag hehe.

Men men...med mitt nåværende tempo så vil jeg sannsynligvis samle en ja 5k honor hver uke:) Så da har jeg rank 14 wpn om 9 uker. 9 uker...det er jo etter TBC release...uff:(

Skrevet

Og for de som har hørt ryktene om at prisene på PvP-sakene skulle tripples, så er det bare BS.

Fra Drysc

More than likely the prices will be adjusted for the current honor rewards when the expansion releases to reflect their 'value' more appropriately when compared to expansion items.

That would mean the prices would be going down though, not up.

Skrevet (endret)

16000

hadde hatt 22000 vis jeg ikke hadde svidd av så mye på AB shoulders.

dual wield HW weps ftw then i wil wtfpwnyeye XD

Endret av neoman
Skrevet

Fikk ikke startet opp noe særlig PvP før på lørdag på grunn av mye problemer med battlegrounds for oss.

Siden patchen og til kl 1 i natt har jeg vel tatt inn va 24.000 honor. Har kjøpt meg R10 hjelm og boots samt R13 skuldrene til shamanen min. Går dualwield så forsøker å få til et best mulig AP sett og HW 1h økser. Utrolig moro :)

Men hører det er utrolig mye mere honorpoints i gode premades så jeg skal prøve å få innpass i et lag i løpet av uka.

Skrevet (endret)

25556 Honor, og 100 av ABogAV tokens, Orker ikke gjøre noe wsg, så jeg har bare 30 av de:P

Har greit nok dps gear, så jeg går for 2h først og fremst, selv om dualwield frister.

Endret av Eclipse2k
Skrevet

Har vell 9000 honor akkurat nå, skal spare til HW spell dmg dagger, HW shoulders, General boots å hender :) Da er jeg i mål. Men vet ikke hvor mye jeg må spille. Mye koster boots å hands igjen?

Er vertfall 22500 honor for daggeren, 12500 for shoulders. 5 Dagers pvping for og få daggeren og shoulders. Får rundt 7k hver dag vist jeg spiller

Skrevet

HW shoulders med +30 AP ZG enchant på meg \o/

Blir vel MH fist nå tenker jeg, gidder ikke få meg 1h sverd/mace/øks siden alle går for dem, og fist treffer like hardt.

Skrevet
Du kan ikke ha  mer enn 50.000 honorpoints, så å "spare" har begrensede fordeler.

Ifølge Tseric, som spurte utviklerene, så er maks honorpoints du kan ha 75.000.

Hadde 15k i på søndag morgen, burde ha tjen opp rundt 5-7k i går (samt 250 i dag morges).

Sliter med køene, i går var det 20-30 min ventetid på AB, og det med AB-bonus weekend. AV har 45-60 min ventetid, WSG 10-15 min (spiller opplagt Alliance).

Øystein

7474459[/snapback]

Nei dette er feil, honor er cappa på 90.000. "Dobbelt så mye som den dyreste itemen" heter det, mulig at blizzard forandrer dette etterhvert men da blir mest sannsyling lvl 70 PvP gearet dyrere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...