Gå til innhold

Slå meg i motherLoad

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har lite å gjøre på? Lyst på en liten utfordring?

Da kan dere prøve å slå high scoren min.

På hele:

"TamdAtadAM"

3 milliarder poeng :cool:

Spillet finner dere her:

MothertLoad

For dere som ikke har prøvd spillet, så går det ut på å grave seg dypt under overflaten, skaffe gull og diverse. Etter kvert selger du gullet ditt og oppgraderer gravetrucken din. Det hele er ganske avhengihets dannende :love:

post-88434-1165501878_thumb.jpg

Endret av QBab
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter å ha runna spillet hadde jeg 1,661,915,950 poeng. Og runne spille en gang til frister ikke så veldig. Brukte nesten 2 timer.

Btw: runna du spillet to ganger for å få den summen?

Endret av Skurupu
Skrevet

Hhæhæ, eg hugsar det spelet her. :D

Det har gått nokre timar der eg har spilt det, ja. Lenge siden også.

*prøver igjen*

Artig når målaren sluttar å virke. :p

• 5 måneder senere...
Skrevet

Nei nei nei! Kom over en gass lomme eller hva faen det var og jeg sprengte... skulle gitt meg mens leken var god, jeg hadde drit mye emeralds, ruby's og diamonds =(( og over 250k $!!!

Skrevet

Pehe. Ja, det suger med de gasslommene. Du må bare passe på ut du har utrustet deg skikkelig før du går så langt ned vett du ;)

Skrevet

Samme historie for meg nå. Hadde 97% full storage og skulle bare ha et par til. Pang sa det. Og siden det ikke fungerte å lage savegame for meg så gadd jeg ikke mer.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

EDIT: Fant ut :)

Endret av medlem-105082
Skrevet

Hvorfor sprenger roboten min når jeg er nede på -4500ft og stappfull av verdifulle mineraler? Har skjedd utallige ganger! Er det pga. for høy varme? Må jeg ha kraftigere radiatorer?

Skrevet
Hvorfor sprenger roboten min når jeg er nede på -4500ft og stappfull av verdifulle mineraler? Har skjedd utallige ganger! Er det pga. for høy varme? Må jeg ha kraftigere radiatorer?

8773028[/snapback]

Langt nede kan man treffe på gasslommer. Du ser de ikke så man trenger god hull også er det lurt å ha ekstra liv med ned.

Skrevet

Genialt spill, men det frister ikke å spille det mer da jeg allerede har rundet det er par ganger. "Mystikken" er borte kan man si. :p

Skrevet (endret)

oi dæven.. er ikke bare gasslommer man kan treffe på der nede, gitt! Men jeg skal ta denna jævelen!

*kjøpe C4 og repairbots for 8 mill* :D

Endret av Melkekartong
Skrevet (endret)

Kun komt til 8 millioner jeg^^ Men det er på den versjonen som er på Miniclip, får mindre poeng der..

Den virker også finere.

Endret av raging king

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...