Gå til innhold

Paladin DPS build etter patch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det med at Warriors var overflødige var ment som en spøk ;) Men jeg tror det vil bli mulig å gjøre instancer i TBC uten både priest og warrior.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
samme faen..en pala vil ALDRI komme opp mot en warrior eller noen annen "ekte DPS" klasse i dmg:)

7444979[/snapback]

Der driter DU deg ut. Jeg farma med en i guildet mitt, FUll warrior tier1 og jeg hadde 3 tier1 deler. jeg er paladin. 46 points holy, 5 protection. Han gikk full dps med the warblades of the hakkari. Og etter 30mobs så vi dmg meter.

Jeg hadde 56% og han hadde 44% så må rette på deg.

JO en paladin kan ta en warrior i dps

Skrevet
samme faen..en pala vil ALDRI komme opp mot en warrior eller noen annen "ekte DPS" klasse i dmg:)

7444979[/snapback]

Der driter DU deg ut. Jeg farma med en i guildet mitt, FUll warrior tier1 og jeg hadde 3 tier1 deler. jeg er paladin. 46 points holy, 5 protection. Han gikk full dps med the warblades of the hakkari. Og etter 30mobs så vi dmg meter.

7454235[/snapback]

Rart at ikke roguer, warriors, mager og huntere blir kicka rett ut av alle guilder.... ja dersom paladiner virkelig er best i dps, så er det rart at ingen har skjønt det enda, ikke sant?

Skrevet

7454235[/snapback]

Sa warrioren hva slags film han så på?

Skrevet (endret)

Og når ble en warrior med tier 1 (som er tank gear) og som sannsynligvis også har prot spec, en DPS'er? En prot warrior er elendig som dps'er. sannsynligvis den aller dårligste av alle klasser. Men om han hadde nesten like mye som deg (44%) så sier det mest om deg. Du suger i DPS!

Endret av gamer73
Skrevet

Vi har DPS paladins i guilden som ligger top 7/8/9 på dmg meter, så dette bullshittet med at paladins DPS suger er feil. Greit nok ligger paladins ikke på DPS warrs sitt nivå, men paladins gjøre merkbar DPS uten aq40 gear.

Skrevet
Vi har DPS paladins i guilden som ligger top 7/8/9 på dmg meter, så dette bullshittet med at paladins DPS suger er feil. Greit nok ligger paladins ikke på DPS warrs sitt nivå, men paladins gjøre merkbar DPS uten aq40 gear.

hehe....Har dere bare 6 stk som gjør dps i raidet deres da? Enhver DPS klasse slår pala dps. Dvs at det er helt umulig for noen av dem å havne bak pala. Enten så lyger du eller så har dere kun 6 stk som går DPS utenom palaene deres.

Skrevet

hehe....Har dere bare 6 stk som gjør dps i raidet deres da? Enhver DPS klasse slår pala dps. Dvs at det er helt umulig for noen av dem å havne bak pala. Enten så lyger du eller så har dere kun 6 stk som går DPS utenom palaene deres.

7454693[/snapback]

Eller det er på tide å kicke noen roguer/huntere fra guildet.

Skrevet
Eller det er på tide å kicke noen roguer/huntere fra guildet.

ja hehe...for da er dem garantert AFK:)

7454720[/snapback]

Dem gjør iallefall en slett innsats om dem lar en klasse med stort sett auto-attack ligge over dem i damage.

Sier som sagt ikke at paladiner ikke kan gjøre dps, men når enkelte her inne prøver å "bevise" at paladiner er en av klassene med best dps så fortjener det et motsvar.

Men som sagt, om paladinene ligger høyt oppe i dps så er det på tide å kicke noen slackere fra gruppa/guildet.

Skrevet

HVIS du bruker øya dine så ser du at jeg ikke har påstått at pallas har best dps i wow. Men den er merkbar.

Og han paladinen ligger faktisk høyt oppe på dmg listen TIL OG VÆRE PALADIN!

Gjest medlem-77217
Skrevet
Du skriver det feil.. Her skal det markeres med " rundt dps for å understreke at det er tull.

"DPS" paladin

:cool:

7444903[/snapback]

"Mhm"

Hva er dette? Hmm.. jeg tror det kalles DPS

/shoo

7444916[/snapback]

Ja, væv. Han kritter jo hele 1000 med Dark Edge of Insanity. Hvis han ikke hadde gjort det så hadde jeg ledd så høyt at jeg hadde fått vanskligheter med å puste.

Skrevet

Dette skrev Gamer73 i warr tråden.

Vel..du liker å skryte uhemmet akkurat som alle oss andre warriors:) Helt ok det...guildet mitt kaller meg wannabe rogue og jeg har fått beskjed om å holde kjeft i guild chat fordi som GM sier...med all det snakket ditt kommer ikke vi å ha noen prot warriors igjen:)... Og han har jo rett..så jeg må begrense meg. SELV om jeg mener at å være prot warrior er det samme som å være guild-slave

Som at jeg skulle si at det å heale er som å være guild slave.

Skrevet
Etter patch slår Ret-paladins MS-warrs i damage 

Du tar så grundig feil at det svir i øynene her!

7455302[/snapback]

rank 14 warr vs sulfuras+tier 2 pala

warr speccet ms, pala ret, gjett hvem som vant på dps meters? :)

Skrevet

Vel..du liker å skryte uhemmet akkurat som alle oss andre warriors:) Helt ok det...guildet mitt kaller meg wannabe rogue og jeg har fått beskjed om å holde kjeft i guild chat fordi som GM sier...med all det snakket ditt kommer ikke vi å ha noen prot warriors igjen:)... Og han har jo rett..så jeg må begrense meg. SELV om jeg mener at å være prot warrior er det samme som å være guild-slave

7455379[/snapback]

det gamer mener med det er at han liker ikke gjøre bare en ting altså raid vis du går full Holy Heal eller prot så er du ikke brukende til så mye solo arbeid... think before post plx?

og du er på måte en slave vis du er 100% heal med 0 Dps gear hva gjør du da alene? du hopper i orgrimmar og venter på neste raid

Skrevet

7455379[/snapback]

Selvsagt er det det, men hadde det ikke vært for oss hadde ikke egotassene som nekter å skille protection/healing hatt noe progress i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...