Thor. Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Noen som har opplevd dette? Når jeg trykker på neste/forrige sang så scroller opera ned. Den kan (om det ikke er noen neste side) begynne og scrolle nedover og. I tillegg så får ikke mediespilleren min som i dette tilfellet er WindowsMediaPlayer 11 skifte sang (den reagerer ikke). Jeg har prøvd både med og uten drivere og restartet.
qualbeen Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 har du de aller nyeste driverne til tastaturet? virker veldig snodig det der...
Thor. Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Jeg lastet netopp ned de nyeste. Det er et Microsoft tastatur med fingeravtrykksleser jeg bruker
Thor. Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Denne tråden fortjener en bump. Jeg har nå media playeren på oppgave jinjen ved klokken. Vil gjerne kunne bruke multimedie-knappene.
-Jungeldyret Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Ahh, dette problemet hadde jeg for en stund siden også. Men har gått bort nå. Opera reagerer fortsatt hvis jeg ikke er inne på Winamp, men når jeg har Winamp åpnet så reagerer det ikke... Edit: Bruker et Keytronic [etellerannet] tastatur. Endret 9. desember 2006 av xerminx
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Du har kanskje oppdatert til 9.10 allereie, men eg nemner dette likevel. Ein av tinga som har vorte retta i 9.10: Windows-specific changesMultimedia keys now function as expected when Opera has focus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå