boundishh Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) yes da nå kan vi kjøre dritten av ferrari på gt også gt hd trailer link Endret 6. desember 2006 av fanboy
BlastyTrasty Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) haha, for ein idiotisk signatur - men kva kan ein forventa av ein knall på 15 vintrar? Uansett, GT HD virkar kult nok det. Men er det slik at ein må kjøpe bilane for ekte pengar? Endret 6. desember 2006 av dark by design
boundishh Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 jeg har visst at ferrari var med neste gt lenge fant bare ikke noen videoer som viste det før nå
KayAU Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) haha, for ein idiotisk signatur - men kva kan ein forventa av ein knall på 15 vintrar? Uansett, GT HD virkar kult nok det. Men er det slik at ein må kjøpe bilane for ekte pengar? 7439202[/snapback] Synest det er ein grei signatur, eg. Eg lurar ofte på kor gamle folk her på forumet er. GTHD har blitt kansellert (der er ein artikkel om det her på Gamer). I staden får vi den bra delen av det, demoen av det neste "skikkelege" GT-spelet, gratis. Edit: her. Kay Endret 6. desember 2006 av KayAU
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Går an å legge inn bursdagen sin (og dermed også alderen) i profilen. Noe jeg forøvrig ser at du ikke har gjort Kay
boundishh Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 (endret) gt hd har blitt kansellert som spill du kan kjøpe i butikken men du får laste det ned gratis fra playstion network istedet sorry noen var vist før meg i denne tråden så ikke på linken Endret 6. desember 2006 av fanboy
Knebel Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 haha, for ein idiotisk signatur - men kva kan ein forventa av ein knall på 15 vintrar? Uansett, GT HD virkar kult nok det. Men er det slik at ein må kjøpe bilane for ekte pengar? 7439202[/snapback] Den der var unødvendig DBD.. Spørsmål: Hva tror du folk synes om avataren din? On topic: Jeg får aldri nok av GT HD.. Og den filmen hadde jeg faktisk ikke sett.. Vakkert Og spellet skal vistnok lanseres som techdemo gratis på juleaften..
KayAU Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Går an å legge inn bursdagen sin (og dermed også alderen) i profilen. Noe jeg forøvrig ser at du ikke har gjort Kay 7440097[/snapback] Det har eg vel... Uansett, eg har sett dummare signaturar. Vanlegvis må eg klikke på namnet berre for å finne ut at folk ikkje har lagt inn nokon fødselsdato. So denne er i det minste tidsbesparande. Novel, nok om det. Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå