Gå til innhold

gran turismo hd trailer

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

haha, for ein idiotisk signatur - men kva kan ein forventa av ein knall på 15 vintrar? :)

Uansett, GT HD virkar kult nok det. Men er det slik at ein må kjøpe bilane for ekte pengar?

Endret av dark by design
Skrevet (endret)
haha, for ein idiotisk signatur - men kva kan ein forventa av ein knall på 15 vintrar? :)

Uansett, GT HD virkar kult nok det. Men er det slik at ein må kjøpe bilane for ekte pengar?

7439202[/snapback]

Synest det er ein grei signatur, eg. Eg lurar ofte på kor gamle folk her på forumet er. :)

GTHD har blitt kansellert (der er ein artikkel om det her på Gamer). I staden får vi den bra delen av det, demoen av det neste "skikkelege" GT-spelet, gratis. :D

Edit: her.

Kay

Endret av KayAU
Skrevet (endret)

gt hd har blitt kansellert som spill du kan kjøpe i butikken men du får laste det ned gratis fra playstion network istedet

sorry noen var vist før meg i denne tråden så ikke på linken

Endret av fanboy
Skrevet

7439202[/snapback]

Den der var unødvendig DBD.. :nei:

Spørsmål: Hva tror du folk synes om avataren din?

On topic:

Jeg får aldri nok av GT HD.. Og den filmen hadde jeg faktisk ikke sett.. Vakkert :)

Og spellet skal vistnok lanseres som techdemo gratis på juleaften.. :)

Skrevet
Går an å legge inn bursdagen sin (og dermed også alderen) i profilen. Noe jeg forøvrig ser at du ikke har gjort Kay :whistle:

7440097[/snapback]

Det har eg vel...:p

Uansett, eg har sett dummare signaturar. Vanlegvis må eg klikke på namnet berre for å finne ut at folk ikkje har lagt inn nokon fødselsdato. So denne er i det minste tidsbesparande.

Novel, nok om det. :)

Kay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...