Cryovat Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Beklager at jeg tilsynelatende spammer denne typen tråder for øyeblikket. http://media.wii.ign.com/media/827/827358/imgs_1.html Småsær stil, men ser ganske kult ut. Bemerket lyssabler og afroer, som begge med en gang øker kulhetsverdien betraktelig. Er imidlertid to bilder jeg lurer på om IGN har plassert under feil spill, noen andre som synes det samme?
mbiof Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Dette ser dritbra ut. Jeg digget killer 7 med sin "litt" syke stil. Go capcom go!
Cryovat Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Blir interessant å se. Men sliter litt med å se sammenhengen mellom disse to bildene: http://media.wii.ign.com/media/827/827358/img_4101580.html vs http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/...04053901268.jpg
TCi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Er nok bare en tidlig utgave av grafikkmotoren, som ennå har en del igjen til den når stilen i traileren. Kan bli et interessant spill, men jeg vil avvente og se hvordan det ferdige produktet blir.
kilik Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Digger historien/settingen. Utvilsomt en av spillene jeg ser mest fram til for tiden. Travis Touchdown, a typical otaku that works as a hit man. After he managed to win a beam katana on Ebay, he used it to kill Helter Skelter, and with that earned the rank of 11th by the UAA, the governing body of assassins. Sylvia Christel, who was shown in the trailer to challenge him to be the best assassin, is a French-born agent of the UAA. Other killers in the UAA include a girl named Shinobu, who wears a short school girl outfit, attends Santa Destroy high school, and is ranked 8th in UAA. The game take takes place in the fictional town of Santa Destroy, located in the west coast of America. Travis can move around either on foot, or on his motorcycle, the Schpeltiger. Like GTA, the gameplay is open-ended, but the player will have to accomplish certain objectives (kill the top 10 assassins) in order for the storyline to progress. Numerous side quests also exist to gain additional weapons and make money. The Schpeltiger: Endret 5. desember 2006 av kilik
Mala Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Santa Destroy faktisk, her blir vi bombet med herlig cheesy saker uten like trur eg
Cryovat Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Santa Destroy faktisk, her blir vi bombet med herlig cheesy saker uten like trur eg 7435025[/snapback] Føler det kan bli god Tarantino-stil på dette her.
Biera Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Er nok heller Seijun Suzuki-stil over dette - se Branded to Kill og Pistol Opera!
Daniel Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 En geek kjøper et strålesverd og begynner å drepe seg oppover lista over de beste leiemorderne i Leiemorderforbundet? Rett og slett vakkert.
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Noen som vet om de skal beholde samme skuespillerene som gjorde de engelske stemmene i traileren? Regner med at de som har sett den håper på et snarlig bytte, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå