Bleach Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hvem er best? Alle sier at mage eiger prester osv, men har ikkje tapt mot en mage ennå. Eigde en 58 mage i går :S og jeg er lvl 46 shadow priest. Silence magen før de sheeper så er de ganske lette å ta
TheScorp Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Kommer jo an på spec'en til magen. Og om han får jumpen på deg. La oss si at han ser deg, men du ikke ser han. Han er specca pom+pyro, og aktiverer trinketene sine og fyrer av en pyroblast. Du blir truffet for 2500, og shielder og begynner å heale. Han blinker inn, silencer og PoM+Pyroer deg, og kaster en fireblast. Du igniter og dør. Alt er avhengig av så mange faktorer, at det kan variere enormt.
Fedje Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg tok selv en 60 mage når jeg var 54 shadow priest, er en stund siden da. Endret 5. desember 2006 av Fedje
Kombat-Kaare Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hvem er best? Alle sier at mage eiger prester osv, men har ikkje tapt mot en mage ennå. Eigde en 58 mage i går :S og jeg er lvl 46 shadow priest. Silence magen før de sheeper så er de ganske lette å ta 7427909[/snapback] Silence er forsåvidt bare smør på flesk, da også holy priester har veldig lett for å vinne mot mager. Stikkordene er: Outheal, shield om counterspell slår inn, dot før du blir sheepa, og får du inn en fear er manaburn den sikre vinner.
Kombat-Kaare Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Bare innrøm at shadowpriests er imba. 7427980[/snapback] Hvordan er de ubalanserte? At shadowprest er en god pvp-klasse siden den fokuserer rundt 1 on 1 fights (ikke aoe slik en mage kan gjøre best) er ikke noe nytt, men når sant skal sies er de heller ikke den beste pvp klassen, iallefall ikke når BC kommer. At prester tar mager er ikke noe nytt, men vi sliter vel så mye mot andre klasser igjen, som heller ikke er noe nytt. Såh... hvordan er de ubalanserte?
neoman Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 jeg syns shadowpriest er lant fra imba.. de kan ikke være med i raid gå dps i instancer. eller gjre det bra solo. bra gear scaler heller ikke veldig ut.
DirtyBit Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) jeg syns shadowpriest er lant fra imba.. de kan ikke være med i raid gå dps i instancer. eller gjre det bra solo. bra gear scaler heller ikke veldig ut. 7428097[/snapback] 60% dmg reduction ~, silence, heal . Fear , shield, sterkeste dot i spillet... gg no re.. god shadow priest = malee mage til døde.. Kommer jo an på spec'en til magen. Og om han får jumpen på deg. La oss si at han ser deg, men du ikke ser han. Han er specca pom+pyro, og aktiverer trinketene sine og fyrer av en pyroblast. Du blir truffet for 2500, og shielder og begynner å heale. Han blinker inn, silencer og PoM+Pyroer deg, og kaster en fireblast. Du igniter og dør. Alt er avhengig av så mange faktorer, at det kan variere enormt. 7427930[/snapback] 1. Duel = priest silencer.. gg 2. 2 trinkets funker ikke... å uten sheep.. 6 sec cast på pyro? fear? 3. Er da ikke garantert at ignite procker... fire blast er ikke 100% crit rate seh.. 4. er du POM mage.. så bruker du ikke POM`en på pyro blast mot en priest... POM`en går seff på sheep... Endret 5. desember 2006 av Darkey
Arinomi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 jeg syns shadowpriest er lant fra imba.. de kan ikke være med i raid gå dps i instancer. eller gjre det bra solo. bra gear scaler heller ikke veldig ut. 7428097[/snapback] Ikke gjøre det bra solo? Jeg mistenker deg for å bare legge ut noe drit som du ikke vet noe om. Vi er fantastiske i sologrinding. Og vi er utrolige i dps i instance, på grunn av SW:P og Mind Flay. Ikke healer vi dårlig heller.
Qizaa Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Priest er en genial class ja, det er det. Beste healing classen i spillet, men det er ingen shadowpriest som kan ovegå en rogue eller dps warrior i raid dps! Selv om det kan være ganske greit å ha en shadowpriest i raidet som healer warrioren eller melee dps med Vampiric Embrace. En rogue med riktig specc kan ovegå alt når det gjelder pve dps. Roge vs Priest i pvp er egentlig veldig usikkert, er det er shadowpriest må roguen prøve å stunlocke priesten før den får inn alle dots, er det en healing priest er det ikke så veldig vanskelig for en rogue, interrupt heals er alt man trenger å tenke på. Men jeg har spillt både rogue og priest på testserveren i 2.0.1 og det er faen meg ingenting som kan overgå warlock! nref plx
Bleach Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 (endret) Kommer jo an på spec'en til magen. Og om han får jumpen på deg. La oss si at han ser deg, men du ikke ser han. Han er specca pom+pyro, og aktiverer trinketene sine og fyrer av en pyroblast. Du blir truffet for 2500, og shielder og begynner å heale. Han blinker inn, silencer og PoM+Pyroer deg, og kaster en fireblast. Du igniter og dør. Alt er avhengig av så mange faktorer, at det kan variere enormt. 7427930[/snapback] Du har helt rett! Var å farmet litt så dukker de opp en fire mage (som jeg ikkje ser) og critter 1200 på meg :S Så brant jeg opp ^^ Edit: Skrive feil Endret 5. desember 2006 av Bleach
Bleach Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 jeg syns shadowpriest er lant fra imba.. de kan ikke være med i raid gå dps i instancer. eller gjre det bra solo. bra gear scaler heller ikke veldig ut. 7428097[/snapback] LoL, eg så ein film fra en endgame instance. Der var det 3 shadow priester som var med ! Mindflay og Vampiric Embrace..!
Qizaa Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 jeg syns shadowpriest er lant fra imba.. de kan ikke være med i raid gå dps i instancer. eller gjre det bra solo. bra gear scaler heller ikke veldig ut. 7428097[/snapback] LoL, eg så ein film fra en endgame instance. Der var det 3 shadow priester som var med ! Mindflay og Vampiric Embrace..! 7428353[/snapback] hehe, litt waste det da, en shadowpriest er nok til et raid, det gir 15% damage bonus til shadowdmg ( bra for locks) og Vampiric Embrace til MT. Tenk all den healingen man kan få med 3 priests da og heller bytte ut men noen bedre class dps class som (mage, warrior, rogue, lock)
Bleach Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 hehe, litt waste det da, en shadowpriest er nok til et raid, det gir 15% damage bonus til shadowdmg ( bra for locks) og Vampiric Embrace til MT. Tenk all den healingen man kan få med 3 priests da og heller bytte ut men noen bedre class dps class som (mage, warrior, rogue, lock) 7428393[/snapback] forstår poenget dit, men ville bare si ifra at shadow priester ikkje er heilt ubrukelig i raid =)
Qizaa Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 hehe, litt waste det da, en shadowpriest er nok til et raid, det gir 15% damage bonus til shadowdmg ( bra for locks) og Vampiric Embrace til MT. Tenk all den healingen man kan få med 3 priests da og heller bytte ut men noen bedre class dps class som (mage, warrior, rogue, lock) 7428393[/snapback] forstår poenget dit, men ville bare si ifra at shadow priester ikkje er heilt ubrukelig i raid =) 7428408[/snapback] Hehe, selvfølgelig ikke, men det holder med en men vi går vel litt offtopic her, var ikke dette egentlig mage vs priest? ^^ Priest > Mage liksom
Bleach Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 hehe, litt waste det da, en shadowpriest er nok til et raid, det gir 15% damage bonus til shadowdmg ( bra for locks) og Vampiric Embrace til MT. Tenk all den healingen man kan få med 3 priests da og heller bytte ut men noen bedre class dps class som (mage, warrior, rogue, lock) 7428393[/snapback] forstår poenget dit, men ville bare si ifra at shadow priester ikkje er heilt ubrukelig i raid =) 7428408[/snapback] Hehe, selvfølgelig ikke, men det holder med en men vi går vel litt offtopic her, var ikke dette egentlig mage vs priest? ^^ Priest > Mage liksom 7428418[/snapback] ja, sorry får litt offtopic folkens..
Bredoc Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Vi har gjort noen tester med shadow priest i MC og BWL. Våre erfaringer heller til at den økte dps som warlock får ikke i nevneværdig grad gjør det verdt det. -Vi mister en dedikert helaler mot en delvis dps dealer. Tar heller med en ekstra rogue eller mage isteden, eller en disc holy priest / holy paladin resto druid om vi trenger healing. -I vår guild ligger warlocks langt under mages, rogues og hunters i dps. Selv med shadowpriest kommer dem ikke nær andre dps klasser. Synes egentlig treath en warlock eller shadowpriest lager er forholdsvis stor. Det står liksom ikke i stil da dps fra andre klasser er høyere, og lager mindre treath. Finner heller ikke shadowpriest damage noe å skryte av. Her gjør mages, rogues og hunters mye bedre dps. Foreløplig har vi derfor ikke funnet noen nytte av shadow priests i raid. Tar vi dem med er det kun fordi noen melder fravær til det planlagte raidet. Det er hvertfall våre erfaringer hittil. Endret 5. desember 2006 av Darkrevan
Pingo68 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hvem er best? Alle sier at mage eiger prester osv, men har ikkje tapt mot en mage ennå. Eigde en 58 mage i går :S og jeg er lvl 46 shadow priest. Silence magen før de sheeper så er de ganske lette å ta 7427909[/snapback] Unnskyld meg, men jeg tror dette sier veldig mye mere om den personen som spilte mage enn hva det gjør om deg egentlig. Hvis han først går inn i en fight med deg, hvorfor i all verden skal han sheepe deg? Gir han kanskje et pusterom men det gjør også at du som sheeped regeiner all skade du har fått så langt. Fullstendig idiotisk spør du meg. Med den rette spec'en så burde han kjøre imp cs deretter fullt trøkk. Litt usikker på hvor mye hp en lvl 46 char har, men jeg ville nok ha blåst deg ut av verdenen iløpet av de 5-6 sekundene en imp cs virker. Greitt nok om shadowpriests er imba, men jeg skal være bortimot totalt fraværende i hodet før en priest som er 12 level under meg i det hele tatt skal ha en mulighet til å få tatt knekken på meg.
Bleach Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Unnskyld meg, men jeg tror dette sier veldig mye mere om den personen som spilte mage enn hva det gjør om deg egentlig. Hvis han først går inn i en fight med deg, hvorfor i all verden skal han sheepe deg? Gir han kanskje et pusterom men det gjør også at du som sheeped regeiner all skade du har fått så langt. Fullstendig idiotisk spør du meg. Med den rette spec'en så burde han kjøre imp cs deretter fullt trøkk. Litt usikker på hvor mye hp en lvl 46 char har, men jeg ville nok ha blåst deg ut av verdenen iløpet av de 5-6 sekundene en imp cs virker. Greitt nok om shadowpriests er imba, men jeg skal være bortimot totalt fraværende i hodet før en priest som er 12 level under meg i det hele tatt skal ha en mulighet til å få tatt knekken på meg. 7429271[/snapback] Dette var en duel, ikkje noe horde! Alle mager starter dueler med sheep
Pingo68 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Dette var en duel, ikkje noe horde! Alle mager starter dueler med sheep 7429350[/snapback] Alle? Mot casters så starter selvfølgelig en mage med imp cs (for de som har det). Sheeper kun dersom det er absolutt nødvendig (bandasjere meg selv eller for å flykte unna) eller dersom en tar opp kampen mot flere samtidig. Mot melee klasser så er det ofte frost nova jeg starter med (for å komme på avstand). De eneste gangene jeg åpner en duell med sheep er mot hunters. Kjekt å få fjernet det irriterende pet'en før en går løs på selve hunteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå