Gå til innhold

THPS-serien: Hva er dine tanker?


Anbefalte innlegg

Hvilken som er den store favoritten kommer nok ann på hvilken man begynte på. Jeg begynte med THPS4, og det er min favoritt. Spilte gjennom 1-3 i etterkant, og det var mye moro der og men manglet noe av flyten i THPS4.

 

THP8 er et skritt i riktig retning sammenlignet med THUG spillene, koser meg fremdeles jeg. Er du fan av serien og har X360 så er det bare å kjøpe, eneste ulempen er at når man har spilt gjennom et lass av disse spillene så er det ikke så vanskelig å spille gjennom. Men slik er det jo med de fleste spill.

 

Lars

7429304[/snapback]

Kva synest du om hakkinga på Xbox 360? I følge Gamer.no sin omtale var det veldig negativt for heile opplevelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har heller ikke lagt merke til noen hakking. Jeg synes spillet flyter fint (selv om demoen kanskje har umerkelig enda bedre flyt).

7430204[/snapback]

 

Kommer nok av at demoen kjører i 60fps mot retail sine 30fps;)

7430287[/snapback]

ja jeg vet det, men jeg merker ikke stor forskjell. Det skal dog sies at jeg ikke er av den kresne typen, og at framedrops kan forekomme.

 

Sørg for å få prøvd spillet før du kjøper det, så finner du ut om du synes det er for lav framrate.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

THPS 4 er den mest solide i serien synes jeg, masse å unlocke og masse videoer. Blir aldri lei av 4ern.

 

Underground var også bra, men som man vet var det her det begynte å skli ut. Underground 2 var vel egentlig bare skrot, og Wasteland uengasjerende.

 

THPS 2 er den gode gamle klassikeren for min del, men den mangler innpakninga som 4 har, 1 og 3 har dessverre spilt for lite.

 

Gleder meg til å komme hjem til jul og kjøpe meg 360, har allerede kjøpt THP8 men det funker dårlig uten konsoll:)

 

Jeg har ikke sett det i aksjon men jeg tror (og håper) den hakkinga er litt overdrevet, anmeldere og finesmeckere har en tendens til å legge alt for mye merke til sånn.

Endret av butkus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...