Gå til innhold

Trenger hjelp til ny telefon.. helst ikke SE.


Dhack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe ;)

 

Noen andre telefoner i samme prisklasse som N73 som er verdt en titt?

7449985[/snapback]

 

hadde jeg vært deg (..eller rettere sagt: hadde du vært meg) så ville jeg droppet kameraet og gått for Nokia E60.

 

- Bedre skjerm - 352x416 på E60 mot 240x320 på N73

- WLAN

- Samme operativsystem

- Programmer for å opprette/redigere word-, excel- og powerpointfiler

 

Siden du nevner at WLAN hadde vært greit.. Kamera på mobilen mener jeg er for dårlig til å bruke til noe uansett. Forloveden har E60 og er knallfornøyd. Selv har jeg E61, men den faller vel litt utenom pga størrelsen? :p

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Nei... Jeg ser ikke på E61 som uaktuell.... er en av de mobilene som har vært med i vurderingen hele tiden;)¨

 

Er det sånn at man kan opprette pp, word og exel filer på E61 også?

7450105[/snapback]

 

jada! Om jeg skal skryte litt av E61 må jeg trekke fram den fordelaktig store skjermen (god å se film på, nydelig til web browsing, knallbra til redigering av overnevnte dokumenter), at det er sinnsykt digg med fult tastatur (igjen til redigering av ymse dokumenter, web browsing, msn osv) og at WLAN i kombinasjon med stor skjerm og fult tastatur er helt maks. Dessuten er den knalltynn, lett tatt størrelsen i betraktning og batteritiden er upåklagelig.

 

E60 er av samme ulla, men har mindre skjerm (men med høyere oppløsning), har ikke fult tastatur, har dårligere batteritid, men er bortsett fra det alt E61 er i en mindre innpakning.

Lenke til kommentar

hehe.... valget mitt står vel nå mellom E61 og N73.... N73 (pga kameraet) hadde vært greit når jeg skal på hytte tur eller lignende (siden digitalkameraet mitt blir litt tungt å gå noen mils tur med XD) og E61... greit med gratis msn på mobilen når jeg f.eks. er på skolen eller hos andre slektninger som ikke har så mange PCer i huset....

Lenke til kommentar
så det går greit om jeg  sitter i etasjen over ruteren da?

7450295[/snapback]

 

bør overhode ikke være et problem det nei. Gjør det her hjemme. Men vil lissom ikke garantere noe om du skjønner, er det mye vannrør og greier i taket/gulvet mellom etasjene kan for eksempel det forstyrre signalene. Vann, mikrobølgeovner og trådløse telefoner er på samme bølgelengde som WiFi.

 

Så, nei; det BØR ikke være et problem. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kan/orker ikke vente til over nyttår :p har nå sittet i 3 uker med en telefon som nesten ikke virker :(

 

Blir ny telefon på meg til fredag :D

 

Fortsatt litt usikker på hvilken telefon det blir da :s

 

Men blir nesten garantert E61 (om ikke noen smeller av et skikkelig godt forslag da )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...