Gå til innhold

Trenger hjelp til ny telefon.. helst ikke SE.


Dhack

Anbefalte innlegg

Hei!¨

 

Jeg skal nå kjøpe meg en ny telefon (siden jeg får ny etter at 6280en min har vært på rep for mange ganger.

 

Funksjoner:

-Kalender: Ikke så stort behov for dette nei.

-EDGE: EDGE eller 3G

 

Form:

- Ikke klapp eller skyve telefon

- Vekt: Ikke så viktig egentlig

-"Støt/sprut/støv-sikker": trenger ikke dette

 

Skjerm:

--Touchscreen: Kunne vært kult å hatt men ikke noe stort behov

 

Diverse:

-Merke: Som topic sier: Helst ikke SE men kom gjerne med forslag... skal heller ikke ha en telefon som halve jordkloden allerede har!

-Kamera: Ja! et som er litt kvalitet... skal da messt ta bilder når jeg er på hyttetur i vinter eller lignede ting.

-Bluetooth):Ja.

-Minnekort?:Ja helst mini SD

-MP3: Ja(VIKTIG!)

-Radio: det kan være det samme

-UMTS: enten det eller EDGE

-wLAN: kunne vært deilig å hatt... men ikke noe stort behov.

-Batterilevetid: Kunne godt hatt litt god batteri levetid pga. vi ofte drar på hytteturer.

 

Tusen takk for alle forslag som kommer in :)

 

EDIT: har redigert litt på det jeg skal ha/trenger.

Endret av Dhack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett litt på de fleste av modellene du foreslår.... er egentlig n73 som virker messt fristende.... men.... jeg er veldig lite fan av joysticken(uansett hvilken telefon som har den).

 

har også sett på SE M600 synes den også virker temmelig fristende....

 

Har ikke sett så mye på Qtek sine telefoner enda....

 

Har ikke veldig lys på en telefon som alle har... så k800i er utelukket.

Endret av Dhack
Lenke til kommentar

du sier ikke klapp.....

Vel her er en liten klapptelefon alikavel. Samsung D900 anbefaler jeg på det sterkeste. Nydelig telefon med gode spesifikasjoner.....

Ellers er jeg selv litt spent på LG KE 820 selv om jeg ikke har peiling på LG telefoner så synes jeg denne lille saken er sjarmerende(visakort størrelse) og med gode spesifikasjoner

Jeg er nesten som deg....skal garantert aldri kjøpe meg Nokia igjen og er møkk lei Sony

Lenke til kommentar

Litt OT dette, men kan man velge hvilken telefon man vil ha ved slike situasjoner?

 

Hadde en telefon inne 2 ganger for samme feil, og den 3. gangen fikk jeg ny.. Men fikk samme telefon, selv om jeg gjerne ville hatt en annen.

 

Blei jeg lurt?

 

---

 

Vil anbefale deg N73 eller N73ME by the way. Med programvaren som følger med kan man bare lese office dokumenter ja. Men det finnes programvare til telefonen som kan redigere også, men det koster noen kroner. God telefon generelt, godt kamera, greit batteri, god, stor skjerm. Godt valg! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis jeg mener WiFi er viktig da.... hvilken telefon vil dere anbefale meg da.... (ser liksom for meg at surfing på internett blir veldig mye lettere med touchscreen :S

7449840[/snapback]

 

har hatt 2 wifi telefoner

Nokia n80 . Skikklig nokia kvalitet der bla wifi datt ut hele tiden

HTC tytn var helt konge på dette området. Stor tuch skjerm og glimmrende på bla wifi og det meste andre

Jeg solgte den da det som sagt ble slitsom å være avhengige av å ta/skrive/kladde på skjermen

TyTn hadde også innebygd tastatur bare for å nevne det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...