kqwaiiiii Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, så prøver bare her. Jeg har lysst til å bruke PC'en som vekkerklokke, men klarer ikke å sove med den på. Derfor trenger jeg et program eller noe annet som gjør at PC'en slår seg automatisk på, på et bestemt tidspunkt. Endret 4. desember 2006 av Guffufs
-Alex- Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hehe, tror ikke dette finnes. Enklere å kjøpe seg en billig vekkerklokke vell?
Liquid Crystal Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Dette her sier at det skal kunne vekke pc'en din automatisk fra dvalemodus\hibarnation eller standby. Har aldri prøvd det så vet ikke om det funker, men programmene fra download.com pleier å være vunksjonable med forskjellige resultater. Tormod
GeirGrusom Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg tror jeg har blitt hjerneskadet, for jeg kan ikke huske navna på noenting, så det blir litt mongo språk: Du kan kjøpe en sånn timer til støpselet, og sett....øh... den... power...ting...saken i BIOS, til at den skal skru på PC-en når den får strøm. døhhh..... Hmmmm... på tide med en hjerneoperasjon/lobotomi tror jeg :/
kqwaiiiii Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Dette her sier at det skal kunne vekke pc'en din automatisk fra dvalemodus\hibarnation eller standby. Har aldri prøvd det så vet ikke om det funker, men programmene fra download.com pleier å være vunksjonable med forskjellige resultater. Tormod 7423858[/snapback] Hadde vært fint med en link?
Zappza Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Du kan sette en RTC timer i BIOS til å starte PCen på et bestemt klokkeslett hver dag. Bruker dette selv, klokken 13.45 fyres kassa opp
kqwaiiiii Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Ahh, kjempetakk, du tror ikke du kunne vist meg hvordan jeg gjør det? Akkurat det jeg lette etter!
Ondskapen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) *Mine innlegg* Endret 4. desember 2006 av thomas ll
kqwaiiiii Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Hva faen er så *mine innlegg* med det? Kan du ikke heller hjelpe meg istedet for å komme å være frekk.
Ondskapen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Er ikke frekk, jeg legger en post her sånn at jeg finner den igjen under mine innleg, som ligger i menyen til venstre sammen med kontrolpanel og allt annet.
Inc Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) lol--- ^^ faktisk så må jeg og uhske denne tråden.. for trått til å mekke data nå. leif er her, men jeg gidder ikke fikse de edit 2: du må inn i bios, stilleklokken rett. og enable rtc og enable wake on greien.... altså, ta turen inn i bios du så finner du den, hvis ikke så har du det ikke. Endret 4. desember 2006 av regga
halnes1 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Er ikke frekk, jeg legger en post her sånn at jeg finner den igjen under mine innleg, som ligger i menyen til venstre sammen med kontrolpanel og allt annet. 7426040[/snapback] Da legger du den inn som favoritt, for tenk om alle skal begynne slik.
Zappza Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Trykk delete, velg Power-fanen, APM Configuration, RTC Resume, still inn etter behov
kqwaiiiii Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 (endret) Er ikke frekk, jeg legger en post her sånn at jeg finner den igjen under mine innleg, som ligger i menyen til venstre sammen med kontrolpanel og allt annet. 7426040[/snapback] Ok, da beklager jeg, synes bare det virket sånn. Oi, Guffufs veit ikke hvordan man stiller RTC timer i bios! Mulig jeg er paranoid, sorry:) Endret 5. desember 2006 av Guffufs
hernil Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 føler meg veldig noob her og veit ikke hva jeg skal gjøre. (veit jo ikke engang hvordan jeg skal komme meg inn i bios ) hadde vært fint med en nøyaktig guide, steg for steg...
Matsemann Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) føler meg veldig noob her og veit ikke hva jeg skal gjøre. (veit jo ikke engang hvordan jeg skal komme meg inn i bios ) hadde vært fint med en nøyaktig guide, steg for steg... 7430338[/snapback] Å komme seg inn i BIOS er forskjellig fra hovedkort til hovedkort. Prøv med escape og delete. Det står og på skjermen hva du skal trykke. ENDRET: Og det er med en gang du skrur på maskinen. Endret 5. desember 2006 av Matsemann
Matsemann Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg trykker F2 (eller vardet F8 :hmm) 7430707[/snapback] F8 er sikkerhetsmodus for Windows, så det er ikke der du skal inn.
hernil Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Å komme seg inn i BIOS er forskjellig fra hovedkort til hovedkort. Prøv med escape og delete. Det står og på skjermen hva du skal trykke.ENDRET: Og det er med en gang du skrur på maskinen. 7430547[/snapback] så bios er det som kommer opp når du trykker f8 i oppstarten? da så...
T homas Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Nei, f8 åpner sikkerhets modus i windows. Du skal trykke delete/noe annet før windows starter. Prøv og følg godt med under oppstarten,det pleier og stå der Good luck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå