Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Pupperekord på Internett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja her var jo alt på tysk jo. virkelig morsomt. Må si at du har noen festlige innlegg Clearbluenight. Da sikter jeg til []dette[] som var et virkelig humoristisk innslag.

Edit: skriveleif

yummyedit: har sletta tråden det ble referert til - den var "obsolete"; startet med en tom melding der innholdet var redigert vekk.

Soyo SY-KT333-Dragon-Ultra Black

AMD XP2000 , 512 DDR PC 2700

2x80 GB WD

Abit Siluro 4400Ti

Lepont psu 420w, Lepont Kabinett black

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-18 09:10 ]

har knapt ord

innlegget handler så vidt jeg forstår (tysk kunnskapene er ikke så god som de budre være) om en dukke (puppe på tysk) som har vært i verdensrommet på romstasjonen mir i ca seks og et halvt år, og derfor innehar verdensrekorden for å ha oppholdt seg i rommet lengst(!)... Ok: kanskje interesannt for enkelte, men har jo absolutt ingenting med internett/nettverk å gjøre (bortsett fra at artikkelen var på internet :smile: ). Dersom poenget her var "ordspillet" puppe på tysk vet jeg ikke helt hva jeg skal synes eller tenkte. ClearBlueNight skrev nemlig også denne artikkelen i natt: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=67563&forum=25 som er det lengste og mest seriøse innlegget jeg har lest her på hardware (inkl. alle artiklene :grin: )

Personlig tror jeg clearbluenight morer seg med en noe spesiell form for humor som får oss til å klø oss i hodet og lure på hvem denne clearbluenight egentlig er :smile:

Quote:

ClearBlueNight skrev nemlig også denne artikkelen i natt:
som er det lengste og mest seriøse innlegget jeg har lest her på hardware (inkl. alle artiklene )

seriøs og seriøs. les posten og svarene på nytt så får du se at artikkelen er rippet rett fra en nettside til en student i bodø. oppfinnsomhet meg i ****. Han har bare mye interesant å komme med denne karen. hohoho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...