StaBBer Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Som jeg har forstått det, så må du ha kamera selv for og kunne se andre. Har du ikke kamera er fungsjonen for og se andre tatt vekk. 7421976[/snapback] Jeg har ikke kamera(foreløbig), men jeg kan fint se andre som har kamera mens jeg spiller. Og angående blotting, så er det i grunnen det samme for meg. Men det kan vel nevnes at jeg har Underground som GamerZone. Endret 4. desember 2006 av StaBBer
iStephano Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 hehe ja da ber du om det hehe neida, ok takk for infoen. Det viste jeg ikke. Men da veit jeg det nå. Uansett. Enkelte folk er tomater i hue.
Bautastein Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 jepp, du trenger ikke kamera for å se andre. Jeg har ikke kamera, og blir plaget av 500kilos amerikanere stadig vekk på Uno
iStephano Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 hehe men da så. Da er saken biff. Noen fler enn meg som opplever andre mennesker med en trang for og vise seg i Uno?
Brakara Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 For å være helt ærlig så skrudde jeg kjapt av visning av kamera i Uno. Har liksom ikke det helt store behovet for å se fremmede mennesker sitte på sofaen og stirre i tv-skjermen (med eller uten klær) ...
iStephano Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 hehe sant det, greit nok om det er folk her fra forumet. Alltid morsomt og sette ansikt på nickene. Men helt tillfeldige mennesker... Ja det blir som og chatte på Sol.no. Eneste dem tenker med er det lille hodet for å si det slikt.
Brakara Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, enig. Og som alternativ for video-chat med venner er det jo glimrende å spille Uno mens man prater.
Swedish Killer Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Her er gamertaget hans Må vel logge inn for å se det tror jeg..
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Var han fra Japan, eller har han bare laget seg en japansk konto?
Swedish Killer Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Var han fra Japan, eller har han bare laget seg en japansk konto? 7424466[/snapback] vet ikke. men ms kan jo sjekk ipn hans.
iStephano Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 (endret) prøvde selv og finne han. Fant den japanske, og en US. Mener det er US som er den riktige, men jeg får ikke sett hele profilen før han godkjenner.. Etter de gode bildene han serverte av seg selv så ser han ikke japansk ut. Men en feit amerikaner. Den japanske profilen, så stemmer ikke det med de siste han har spillt. han spilte Uno i juni en gang. Litt for lenge siden hehe Den andre profilen heter xbox360xbox360s Endret 4. desember 2006 av BanAnus
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hehe, litt kjipt å anklage feil mann for blotting
iStephano Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 hehe ja det er litt småkjipt Men men, shit happens
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Skal man tro alt man hører, er det vel uansett bare status å bli tatt for blotting i Japan
sp0ck Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Tror UNO tiltrekker seg en viss type folk ser det ut som, jeg var så uheldig å forville meg inn i et game med tre tyskere (med kamera) som var mildt sagt litt ustabile. Har ikke våget meg i nærheten av online UNO siden... Her er det store sjanser for varige psykologiske belastninger!
iStephano Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Når du sier det møtte jeg på en kar for en stund siden. Sikkert 14-15år som tegne nazimerket og hoppe rundt med rompabar. Seriøst den ungen har problemer. Stemmer nok som du sier, Uno tiltrekker spesielle folk. Med tanke på at selve Uno spillet ikke er så givende..
AngryNorwegian Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 og når vi snakker om uno... Er det bare tyskere som spiller uno??? tror jeg har møtt 2-3 stk som IKKE er tyskere! Når jeg tenker på det , så er det faktisk overflod av tyskere overalt på live...hmmm...
Civilix Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 og når vi snakker om uno... Er det bare tyskere som spiller uno? tror jeg har møtt 2-3 stk som IKKE er tyskere! Når jeg tenker på det , så er det faktisk overflod av tyskere overalt på live...hmmm... 7458358[/snapback] Tyskere er stort sett hyggelige, og de kan snakke engelsk. Franskmenn derimot, de snakker konstant, bare på fransk og svarer deg ikke når du spør de om noe. Selv om det bare er 2 av 8 som kan fransk i gamet er det garantert at de 2 kommer til å snakke som om de hadde privat voicechat. (har mest erfaring online fra pgr3) Skulle ønske alle kunne snakket engelsk når de ikke er i private games.
Brakara Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Nja, når jeg er inne på servere med norske folk så snakker de ofte bare norsk selv om det også er andre fra utlandet der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå