Gå til innhold

Når legger du deg?


WaterMarked

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

foreldrene mine sier at jeg skal legge meg kl 22.30, noe som nesten aldri skjer. det blir nå en gang mellom 22.30 og 00.00.

 

i helgene så har jeg ingen tid og er oppe (uten at de vet det) til 3-4-5 tiden. klarer ikke å sove nå. sov en stund men så vokna jeg bare rett før 01.00 og klarer bare ikke å sove, skal prøve snart, men var oppe til 05.30 i går :(

Lenke til kommentar

Du lever faktisk kortere vist du har mye nattevakt, dvs at du er oppe om natten og sover om dagen :ermm:

 

Heldigvis har jeg bare nattevakt denne uken :p så normalt legger jeg mellom 09:00 og 12:00.

 

Ellers varierer det, kan bli alt mellomg 18:00 til 00:00 :O.

 

Kommer til å bli litt av et sjokk når jeg kommer av vakt om ca 1,5timer....rett på sanitetskurs i 8 timer -_-

Lenke til kommentar

Legger meg rundt 23.00-tiden alle hverdager. Står opp alt fra 05.00 til 12.00 alt ettersom hva som skjer den dagen, men jeg har alltid problemer med å komme meg opp om morgenen. Dog lettere å stå opp klokka 06.30 enn å stå opp klokka 10.00 :p

 

I helgene blir det fort 02-03 på natta, selv om jeg prøver å begrense meg.

Lenke til kommentar

Når jeg legger meg kommer vanligvis an på hva jeg skal i dagene som kommer. Nå som jeg "bare" har eksamensforberedelser legger jeg meg vel mellom 01:00 og 03:00, mens jeg til vanlig legger meg mellom 00:00 og 01:00.

 

Trenger stort sett ikke mer enn 5-6 timers søvn for å fungere, så da prøver jeg (selvsagt) å sove så lite som mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...