Buggene Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hallo, jeg digger drifting Noen som vet om noen bra "drifte" spill. Utenom NFS Serien. Takker for svar Endret 3. desember 2006 av holyole
Mompen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Live for Speed? Første jeg kom på i farten.. Når man har kjørt en del timer burde man greie å få vinkel på skroget i noen av svingene, men du må være tolmodig for det er jaggu ikke så lett som det ser ut som
Buggene Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Takk for kjapt svar:) Ja har hørt snakk om det. Men er det noe jeg er så er det utålmodig.
Mompen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Ikke tolmodig? Prøv "Mercedes Benz World Racing" Spillet har kanskje ikke fått de beste kritikker men jeg syntes at det var artig å kjøre rundt, samt sladde på mange av de enorme banene som finnes (kan også kjøre hvor man vil) Screenhots her Endret 3. desember 2006 av Mompen
KristianF Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det er veldig kjekt å drifte i Rigs of Rods. Vil du ha egen bil, så er det veldig lett å lage / modifisere en slik som du vil ha den. Det finnes f.eks. en AE86 drifter som du kan laste ned.
KristianF Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Du har det på pc'en. Det kalles så mye som NotePad. Gå i RoR\data\trucks\ mappen. Finn bilen du vil åpne, f.eks. politibilen. Da finner du dodgepolice.truck med notepad. Husk å åpne *.truck fila, og ikke mesh, material eller noe annet. Så står det godt forklart i den filen hva som er hva.
raid2 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 D1 Grand Prix! Søk på YouTube etter klipp fra spillet Leste i en annen tråd her at man ikke fikk tak i spillet i Norge
cossiemk1 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 D1 GP er til ps2... så da må du i tilfelle ha ps2
oophus_3do Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Min annbefalning går til Live for Speed. Gå online og få ett godt "drifte" setup av en du ser har litt peil på serveren, så blir det plutselig ganske lett med ett godt setup.
Kimelimm Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Ikke tolmodig? Prøv "Mercedes Benz World Racing" Spillet har kanskje ikke fått de beste kritikker men jeg syntes at det var artig å kjøre rundt, samt sladde på mange av de enorme banene som finnes (kan også kjøre hvor man vil) Screenhots her 7416670[/snapback] det så bra ut, er det noe Lignans litt mindre krevende?
Mompen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Det er ikke krevendes i det hele tatt vil jeg si. Kjørte det glatt som glidemiddel med min Amd xp2800+, 512 ram og 9600xt skjermkort (over to år gammel pc). Men grafikken er knallfin og man kan se LANGT avgårde.
Sirius Cobra Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Har du PS2 anbefaler jeg Kaido Racer.
Andeby Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 D1 moden til Racer! Det er utrolig kjekt hvis du har ratt:)
Mompen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 D1 moden til Racer!Det er utrolig kjekt hvis du har ratt:) 7469227[/snapback] Det funker faktisk bra med bare tastatur også www.racer.nl om jeg ikke husker feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå