Gå til innhold

Barnevaktene sin anmeldelse av wow.

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke det vært en tråd om Barnevaktens anmeldelse da? Iallefall så driter jeg regelrett i barnevakten, fins tydeligvis ikke andre viktigere ting å ordne på så jeg skjønner jo dem....

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet (endret)

De snakker om wow som pesten da :no:

Endret av Slettet-ZQr2eN
Skrevet

Syns Barnevakten egentlig er et patetisk sted. Men skal vel innrømme at jeg ikke er blant de som sjekker siden deres:p

De snakker om Wow som pesten ja....huff I rest my case

Skrevet
De snakker om Wow som pesten ja....huff I rest my case

7415817[/snapback]

De har jo rett :hmm:

7415827[/snapback]

hvis du søker på google.no og skriver Define:pest så får du dette svaret, passer det med WoW?

plague: a serious (sometimes fatal) infection of rodents caused by Yersinia pestis and accidentally transmitted to humans by the bite of a flea that has bitten an infected animal

plague: any epidemic disease with a high death rate

a persistently annoying person

any unwanted and destructive insect or other animal that attacks food or crops or livestock etc.; "he sprayed the garden to get rid of pests"; "many pests have developed resistance to the common pesticides"

wordnet.princeton.edu/perl/webwn

Skrevet
Hvordan er det mulig å skryte så mye av spillet og bare gi den karakter 2??

Hvis du, og alle andre i tråden her tenker litt over hva slags side artikkelen befinner seg på, kan dere kanskje tenke dere hva som veier mest og ergo hvorfor de gir den 2/6?

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

er sikkert en gjeng gammle dammer som skriver slike anmeldelser. :p

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

forstår det men da kunne de for de minste bare skrive at dette ikke er et spill for barn .

Skrevet
forstår det men da kunne de for de minste bare skrive at dette ikke er et spill for barn.

Så en side som skal opplyse foreldre om barn og media, skal skrive artikkelen akkurat slik gamer.no ville ha gjort og gitt spillet en bra karakter, og bare legge til en notis på slutten om at spillet ikke egner seg for barn?

Hvis du ser bedre på artikkelen, ser du at det meste har fått topp-karakterer. Grafikk, gameplay osv. Når du så ser konklusjonen nederst, må du da forstå at artikkelen ikke vurderer spillet i forhold til om det er bra grafikk og spillbarhet eller ikke, men hvor vidt det egner seg for barn?

Ikke skjønner jeg hvorfor du skal beskytte WoW sånn heller, og latterliggjøre artikkelen.

Skrevet

anmeldelsen er kansje ok, men er vell skrevet av litt eldre.

For voldelig for barn?

hvor går streken mellom barn og voksen da?

Synes ikke spillet er noe særlig "voldelig" for barn. Det handler mer om andre ting som hvordan å oppføre seg å hvordan spillet virker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...