Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) lol les dette http://www.barnevakten.no/sider/tekst.asp?SIDE=23149 legg merke til hvor bra skrevet dette er kaller paladin for hekse brenner Endret 3. desember 2006 av Slettet-ZQr2eN
Lightningwolf Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 lol les dette http://www.barnevakten.no/sider/tekst.asp?SIDE=23149 legg merke til hvor bra skrevet dette er kaller paladin for hekse brenner 7415749[/snapback] Heksebrennere FTW
SnusHanen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Har ikke det vært en tråd om Barnevaktens anmeldelse da? Iallefall så driter jeg regelrett i barnevakten, fins tydeligvis ikke andre viktigere ting å ordne på så jeg skjønner jo dem....
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) De snakker om wow som pesten da Endret 3. desember 2006 av Slettet-ZQr2eN
SnusHanen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Syns Barnevakten egentlig er et patetisk sted. Men skal vel innrømme at jeg ikke er blant de som sjekker siden deres:p De snakker om Wow som pesten ja....huff I rest my case
fox Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 De snakker om Wow som pesten ja....huff I rest my case 7415817[/snapback] De har jo rett
SnusHanen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 De snakker om Wow som pesten ja....huff I rest my case 7415817[/snapback] De har jo rett 7415827[/snapback] hvis du søker på google.no og skriver Define:pest så får du dette svaret, passer det med WoW? plague: a serious (sometimes fatal) infection of rodents caused by Yersinia pestis and accidentally transmitted to humans by the bite of a flea that has bitten an infected animal plague: any epidemic disease with a high death rate a persistently annoying person any unwanted and destructive insect or other animal that attacks food or crops or livestock etc.; "he sprayed the garden to get rid of pests"; "many pests have developed resistance to the common pesticides" wordnet.princeton.edu/perl/webwn
SnusHanen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Men det jeg syns var litt moro med artikkelen er de norske oversettelsen av raser etc. Rpg passer ikke på norsk i mine ører;)
Theoneask Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Kunne ikkje vert meir einig med konklusjonen. Starten: Norsk oversetting for the win!
SnusHanen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 SnusHanen du må ikke ta meg på alvor 7415956[/snapback] joda tar alle på alvor jeg:p hehe neida, men sier mer om Barnevakten sin omtale om at WoW er som pesten;)
BMW M3 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hvordan er det mulig å skryte så mye av spillet og bare gi den karakter 2??
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hvordan er det mulig å skryte så mye av spillet og bare gi den karakter 2?? Hvis du, og alle andre i tråden her tenker litt over hva slags side artikkelen befinner seg på, kan dere kanskje tenke dere hva som veier mest og ergo hvorfor de gir den 2/6?
BMW M3 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hehe, joa.. Må jo selvsagt finne sin egen begrensning. Personlig er jeg lvl 6 nå og spiller omlag 1 time hver dag...
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 er sikkert en gjeng gammle dammer som skriver slike anmeldelser.
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Syns ikke anmeldelsen var så gal, jeg. Men, så klart er det dumt av meg å forvente at en gjeng med fjortisgamere skal forstå at målgruppa faktisk er foreldre til barn.
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 forstår det men da kunne de for de minste bare skrive at dette ikke er et spill for barn .
Arne Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det står jo at dette ikkje er eit spel for barn!
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 forstår det men da kunne de for de minste bare skrive at dette ikke er et spill for barn. Så en side som skal opplyse foreldre om barn og media, skal skrive artikkelen akkurat slik gamer.no ville ha gjort og gitt spillet en bra karakter, og bare legge til en notis på slutten om at spillet ikke egner seg for barn? Hvis du ser bedre på artikkelen, ser du at det meste har fått topp-karakterer. Grafikk, gameplay osv. Når du så ser konklusjonen nederst, må du da forstå at artikkelen ikke vurderer spillet i forhold til om det er bra grafikk og spillbarhet eller ikke, men hvor vidt det egner seg for barn? Ikke skjønner jeg hvorfor du skal beskytte WoW sånn heller, og latterliggjøre artikkelen.
Dusken Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 anmeldelsen er kansje ok, men er vell skrevet av litt eldre. For voldelig for barn? hvor går streken mellom barn og voksen da? Synes ikke spillet er noe særlig "voldelig" for barn. Det handler mer om andre ting som hvordan å oppføre seg å hvordan spillet virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå