Gå til innhold

klassetur. 10 klasse


tfoyen

Anbefalte innlegg

Eg og min klasse skal på tur til våren, me har enda ikkje avgjort kor me skal reise.

Så eg lure på om noen her har noen forslag, det kan vere utenlands eller her i norge, me har ca.3000-4000 per elev i klassen.

Åpen for alle forslag, bare så lenge det holder seg inen for 3k-4k og er gode transport i fra Stord/Hordaland

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I 10. klasse pleier de jo å reise til Polen.. Ser på fangeleiren osv. der nede :) Har vært i Polen selv 2 ganger, ganske gøy.. Ikke mye å se på der jeg var, men kjente folk der..

Har litt lust å reise å se på den fangeleiren eller hva det er som det er så mye snakk om at 10.klasse reiser opp å ser på..

Når jeg gikk i 10 klasse fikk vi ikke reise noen plass :(

 

Transport: Kjør buss :cool:

Lenke til kommentar
I 10. klasse pleier de jo å reise til Polen.. Ser på fangeleiren osv. der nede :) Har vært i Polen selv 2 ganger, ganske gøy.. Ikke mye å se på der jeg var, men kjente folk der..

Har litt lust å reise å se på den fangeleiren eller hva det er som det er så mye snakk om at 10.klasse reiser opp å ser på..

Når jeg gikk i 10 klasse fikk vi ikke reise noen plass :(

 

Transport: Kjør buss  :cool:

7415858[/snapback]

 

me har tenkt på å reisa til polen, da er og ein fordel med at industrien her på øyo sende fly ned der for å henta arbeids kraft, da er veldig billg å sita på ned

Lenke til kommentar
3000-4000 kr pr. elev?! Kan jo reise til syden da... Ikke bare Sverige liksom.

 

Hva har dere lyst til å oppleve på turen da? Hva er hovedinteressen i klassen deres?

7415683[/snapback]

 

nja, vist du er ca 4 per og fine restebileta, ikkje når da er 30 per

7416107[/snapback]

 

Jo? Jeg skal til Praha i klassetur med tre klasser, totalt er vi 30elever pluss lærere.. Koster 3100kr hver

Lenke til kommentar
Eg og min klasse skal på tur til våren, me har enda ikkje avgjort kor me skal reise.

Så eg lure på om noen her har noen forslag, det kan vere utenlands eller her i norge, me har ca.3000-4000 per elev i klassen.

Åpen for alle forslag, bare så lenge det holder seg inen for 3k-4k og er gode transport i fra Stord/Hordaland

7415518[/snapback]

 

Jeg var i Polen med klassen for noen måneder siden...

 

Vi var også en tur innom Berlin og Hard Rock cafe ;)

Lenke til kommentar
er noken i klassen så vil til London, men London er ein veldig veldig stor by, og alt for stor til og slepa 29 mentalt ustabile elevar ut. Vil ikkje dåke sei dåke enig der?

Eller komme da til å gå fint?

7416399[/snapback]

Joda, dro til Kreta og sløvet der med klassen min da jeg gikk i 10ende :) Det gikk helt fint! Konge tur

Lenke til kommentar
er noken i klassen så vil til London, men London er ein veldig veldig stor by, og alt for stor til og slepa 29 mentalt ustabile elevar ut. Vil ikkje dåke sei dåke enig der?

Eller komme da til å gå fint?

7416399[/snapback]

Jeg dro til london på konfirmasjonstur. Med planlegging om hvem som vil hvor og inndeling i grupper går det fint. Vi overlevde hvertfall!

 

London er en fin by.

Lenke til kommentar
3000-4000 kr pr. elev?! Kan jo reise til syden da... Ikke bare Sverige liksom.

 

Hva har dere lyst til å oppleve på turen da? Hva er hovedinteressen i klassen deres?

7415683[/snapback]

 

nja, vist du er ca 4 per og fine restebileta, ikkje når da er 30 per

7416107[/snapback]

 

Husk at når man er 30personer, så får man som regel ganske fine grupperabatter, da skal 4000kr pr. person gå helt fint :)

Lenke til kommentar
Vi var også en tur innom Berlin og Hard Rock cafe  ;)

7416136[/snapback]

 

 

Ok.

 

Du drar til Berlin, og det du gjør der, er å besøke Hard Rock Café? :ermm:

7419169[/snapback]

 

Neida, men siden vi bare var i Berlin i under et døgn, og hard rock cafe er veldig kjent var det en av de tingene vi gjorde :thumbup:

 

Foresten, vi reiste med Aktive Fredsreiser og de har alt planlagt fra før ;)

Lenke til kommentar
Neida, men siden vi bare var i Berlin i under et døgn, og hard rock cafe er veldig kjent var det en av de tingene vi gjorde  :thumbup:

 

Foresten, vi reiste med Aktive Fredsreiser og de har alt planlagt fra før  ;)

7422447[/snapback]

 

 

Du drar til en av byene i Europa med mest historie, og går på en kjedelig café som finnes over hele Verden.

 

Makes sense.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...