Gå til innhold

wow identitet stjålet


Anbefalte innlegg

Det jeg mente med sosial inteligens var at du kan ikke være mye ute blant folk om du har brukt så mye tid i spillet. Det virker slik ihvertfall. DEt var det jeg mente og jeg mener mye anna om taperen.....men det får så være :)

7420738[/snapback]

 

Hva i all verden snakker du om? - Det står da ingenting om hvor mye tid han har brukt i spillet her? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg mente med sosial inteligens var at du kan ikke være mye ute blant folk om du har brukt så mye tid i spillet. Det virker slik ihvertfall. DEt var det jeg mente og jeg mener mye anna om taperen.....men det får så være :)

7420738[/snapback]

 

Hva i all verden snakker du om? - Det står da ingenting om hvor mye tid han har brukt i spillet her? :whistle:

7420798[/snapback]

 

Karakter til 6000,- = mye tid brukt.

Lenke til kommentar
Lov i blizzard sin sammenheng betyr jo kun at dem har "lov" til å gjøre hva dem vil med accounten din om du bryter "deres" lov. At den ikke samsvarer med norsk lov betyr vel bare at du ikke kan bli retslig forfulgt av noe som helst du måtte bryte av Blizzard sin "lov". så lenge du er Norsk selvsagt.

 

Så du kan vel bryte hva du vil av blizzard sin lov, med maks følge at du kan miste accounten din.

 

Selvsagt om du skulle finne på å slenge ut mordtrusler in-game så har jo ikke dette noe med blizzard å gjøre og vil selvsagt bli rettslig forfulgt på vanlig måte vil jeg tro.

7419964[/snapback]

Men det er jo forbudt, i følge norsk lov, å bryte avtaler/kontrakter.

Og terms of use er en avtale mellom deg og blizzard, og om du bryter den, bryter du samtidig avtalen/kontrakten, som er i strid med norsk lov.

Lenke til kommentar
Så om du skriver under på en kontrakt som sier at du skal møte opp på jobben fem ganger i uken, så kan du bare drite i det fordi det ikke er forbudt å være hjemme ifølge norsk lov?

 

ehh ja..du får bare sparken og ikke straff i følge norsk lov:)

 

men det var dårlig eksempel fordi det er ikke forbudt å ikke stille på jobb.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Vil ikke si det var en spesiell god grunn...

 

jeg diskuterer ikke hvorvidt blizzard sin regler er i mot norsk lov, jeg snakker om hva som kan skje OM reglene er i mot norsk lov.

 

Om dem følger norsk lov osv..vil jeg tro at man i teorien kan bli økonomisk gjort ansvarlig for regler man måtte bryte.

 

Om dem ikke følger norsk lov så vil jeg tro at økonomisk ansvarlighet ikke blir aktuelt i form av bøtelegging mht norsk lov.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Nei, men de har rett til å saksøke dem som gjør det.

 

det har dem sikkert. Vet at i USA så er det noe som heter sivilt søksmål eller noe. dvs noe som ikke kan medføre fengselstraff, men kun økonomisk straff.

 

Vet ikke hva vi har i Norge, men kan tenke meg at det ikke er lett for blizzard å saksøke en nordmann å få gjennomslag.

 

Har dere eksempler på at dette har skjedd så link dem.

 

Jeg er på ingen måte sikker i min sak, jeg bare drøfter saken her.

 

men selvsagt kan jo en nordmann saksøke en annen nordmann:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Det jeg mente med sosial inteligens var at du kan ikke være mye ute blant folk om du har brukt så mye tid i spillet. Det virker slik ihvertfall. DEt var det jeg mente og jeg mener mye anna om taperen.....men det får så være :)

7420738[/snapback]

 

Så, man kan dømme sosial intelligens etter hvor mye tid man tilbringer med andre?

Lenke til kommentar

Muligens blitt sagt før, men sier det igjen.

 

Dette er ca som å gi noen bankkortet ditt + kode, banken vil da ikke erstatte det beløpet du har tapt pga fyren har tatt ut penger/kjøpt ting.

 

Blir det samme med wow kontoen din, om du gir noen brukernavn og passord, ber du egentlig bare om at de sletter alle dine toons.

 

Mener blizzard gjør det helt rett i å ikke hente tilbake kopi av alle hans toons når han viser så alvorlig uaksomhet med sin brukerinformasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...