Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?

sokkhue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nunchucks har de jo over alt.

7521895[/snapback]

Jepp, de har jeg også sett på alle de stedene jeg har lett etter Wiimote

Etter en ukes leting klarte jeg dog å få fatt på to Wimote på Spaceworld Trondheim Torg, tilfeldigvis samtidig som Wii Play ble levert fra Spaceworld Nettbutikk. Så da har jeg det jeg trenger, foreløpig. Og ja....det ER herlig!

- Bjørnar

Skrevet

Wiimoten ble ikke tilbakekalt, dette ble annonsert av Nintendo etter at nyheten kom. Ingen reimer blir tilbakekalt men alle kommende wiimoter kommer med tykkere reim...

Skrevet (endret)

Wiimoten har blitt solgt med den nye tykkere reimen helt siden Wii ble lansert i Norge. Den ene ekstra wiimoten jeg kjøpte hadde ihvertfall en tykkere reim enn den som fulgte med konsollen.

Endret av Dinex
Skrevet

Køpte meg Wii i dag (søndag) på Toys R Us ca 16.00, da stod det 4-5 bak disken. Virket som om de nettopp hadde fått inn. Ingen annonsering e.l.

Skrevet (endret)
har fått høre fra en vi kjenner på elkjøp i sandvika. dem håpet på få inn fler i slutten av januar :E

7519466[/snapback]

Og NÅR fikk du høre det? Elkjøp får til uka, ikke vær bekymret for dette. Jeg vet dette som elkjøpansatt.

7521023[/snapback]

fett,vet du om hvilken a butikkene som får in,Oslo/Akershus område?en spesiel dag du tror dem kommer inn?

å få kjøpt den perfekte julegaven ser ut til og bli vanskeligere en ventet

Endret av JohnErik86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...