Gå til innhold

Farlig å røyke vanlig papir ark?

Tmz

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har aldri prøvd å røyke vanlig A4-ark før men bibelen er din beste venn når du mangler rullingspapir :p

(fine tynne ark)

Endret av L4r5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Er det farlig å røyke et vanlig A-4 ark. Jeg og en kompis prøvde det nettopp og det svei noe sinnsykt i halsen...

7412361[/snapback]

dere er kule ass

Skrevet

Inneholder ikke A4-ark ganske mye klor? Det kan vel umulig være særlig sunt? Husker jeg fikk en annen til å røyke A4-ark på en speidertur en gang, hehe tror ikke det smakte noe særlig (skal nevnes at vi var kanskje 12 år den gangen). :)

Skrevet (endret)

jeg og en kompiss roeykte gress inni bark i sjuende klassen og ble sjikkeli syk av det saa trur ikke gress funker

EDIT : var ikke bare en sigg heller :p

Endret av drugis
Skrevet
Hei

Er det farlig å røyke et vanlig A-4 ark. Jeg og en kompis prøvde det nettopp og det svei noe sinnsykt i halsen...

7412361[/snapback]

dere er kule ass

7415094[/snapback]

Poenget var ikke å være kule eller noe, og dette er ikke noe jeg kommer til å gjøre flere ganer. Og forresten synes ikke jeg du er noe kulere med alle de tåpelige postene dine...

Skrevet

Brukte dopapir som sigarettpapir i forsvaret en gang - innlagt på Kongsberg Sykehus med mild røykforgiftning og bronkitt :thumbdown:

Klor/hydroperoxid bleket A4 ark faller nok i samme kategori.

Skrevet

Tja i en husbrann er det andre ting som antennes også tver,tepper osv. Men skjønner hva du mener. Rizla papir er jo også en form for papir som ikke er farlig, så er nok ikke all papir som er farlig.

• 4 år senere...
Skrevet

Anbefaler heller å trekke papirrøyken inn i munnen, istedenfor ned i lungene. Skal du absolutt ha røyken ut nesa, trekk røyken inn i munnen og svelg. ;) Svir, men funker. Hvis du "røyker" over lengre tid(da tenker jeg per gang du "røyker), ville jeg ikke anbefale å drikke f.eks vann eller brus etterpå. Det svir noe helt jævlig på tunga og i hele munnen. Det blir også fort tørt hvis du "røyker" mye, så unngå det ;)

Snakker av egen "erfaring". :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...