Trull Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Heihei! Jeg husker at jeg har spilt James Bond på Nintendo 64, multiplayerspill der man skulle plukke opp pistoler og skyte hverandre. Jeg husker at jeg syntes dette var så gøy, også lurte jeg på om det fantes noe sånt til PS2 og. Beklager hvis jeg har plassert den feil, og at jeg ikke er noe flinkere til å forklare meg, men jeg er ikke så flink med spill og sånn. - Takk.
Trull Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Uff uff, unnskyld. Ser at jeg satte den feil, men fikk ikke til å flytte. :/
-sparks- Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 James Bond 007: Everything or Nothing (PS2) From Russia With Love (PS2) James Bond 007: NightFire (PS2) GoldenEye: Rogue Agent (PS2) James Bond 007 in Agent Under Fire (PS2) du har litt å velge i som du ser, have fun
raid2 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Skal vi se, av James Bond har vi vel: James Bond 007: Everything or Nothing From Russia With Love James Bond 007: NightFire James Bond 007: Agent Under Fire GoldenEye: Rogue Agent Hvis du er ute etter et multiplayer førstepersonsskytespill, og ikke akkurat bare James Bond, så er vel TimeSplitters også et knall spill om ikke jeg tar helt feil
Trull Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Skal vi se, av James Bond har vi vel: James Bond 007: Everything or Nothing From Russia With Love James Bond 007: NightFire James Bond 007: Agent Under Fire GoldenEye: Rogue Agent Hvis du er ute etter et multiplayer førstepersonsskytespill, og ikke akkurat bare James Bond, så er vel TimeSplitters også et knall spill om ikke jeg tar helt feil 7412301[/snapback] Takk! (:
ttt Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Uff uff, unnskyld. Ser at jeg satte den feil, men fikk ikke til å flytte. :/ 7412158[/snapback] Det er bare moderatorer og admins som kan flytte trådar. Bruk rapporter-knappen under innlegget ditt for å be om at tråden blir flytta. Eg flytter den til rett kategori no. Eg har og endra emnetittelen din litt sånn at det kjem klarare fram kva tråden handlar om.
mr-hunter Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) hvis du vill ha et bra multiplayer spill så må du kjøpe TimeSplitters Endret 3. desember 2006 av mr-hunter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå