AndyMcnebb Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hei. Jeg har et problem som kanskje noen her har opplevd eller har forslag til en løsning, da jeg ikke lengre vet hva jeg skal gjøre. Jeg kjøpte 2 samsung 250gb sata2 som jeg satte opp i raid0. Har alle de nyeste driverene, og nyeste bios til mitt gamle socketA hovedkort. Oppsettet fungerer helt fint, med unntak av patching av bf2. Jeg kan innstallere bf2 og det funker fint, men patcher jeg spillet blir det ødelagt. Jeg har prøvd utallige patcher, men ingen fungerer på min maskin. Trodde først at patchene var korrupt, men etter alt for mange forsøk er jeg helt sikker på at de er ok. De fungerer fint på andre pcer, og nå har jeg satt inn min gamle samsung160gb sata1, og alt fungerer fint. Å formatere hele raiddiskene er overhodet ikke ønskelig, da jeg har mye data på de. Hva kan dette problemet komme av Takker og bukker for alle seriøse svar!!
AndyMcnebb Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 (endret) Spillet ødelagt? Hvordan? 7420264[/snapback] Etter at jeg patcher spillet så blir det lagt ned/avsluttet ca. 4sek etter at jeg har startet spillet ( dobbeltklikket på srivebordsikonet bf2). Rekker ikke engang å spille av EA logoen før det blir lagt ned. Spillet fungerer helt fint på min gamle harddisk når det er patchet. Jeg trenger konstruktive svar og lingnende erfaringer, så jeg kan spille med de nye hddene i raid0. Harddiskene fungerer perfekt til alle andre spill, videoer, filoverføringer, decoding, konvertering, tester osv. Kun patching av BF2 som ikke fungerer. Endret 6. desember 2006 av AndyMcnebb
hifiking Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har Raid 0, vanlig løsning på det problemet: Slette BF2 mappa i My Documents.
AndyMcnebb Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 (endret) Ok. Takk for tipset. Gir beskjed om det fungerer eller ikke. Dere må bare gi flere tips hvis dere har noe på lager. Endret 17. desember 2006 av AndyMcnebb
AndyMcnebb Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Nei, nei, nei. Det hjalp ikke å slette bf2 mappa i mine dokumenter. Hverken før eller etter installasjon av patchen (1.41). Nå er jeg rådløs og trenger hjelp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå