WhiteDragon Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hei, Lastet ned skins herfra i stad, og jeg lurte på hvordan jeg får brukt det ingame? Takker for hjelp. Mvh, W'Dragon Endret 2. desember 2006 av WhiteDragon
Låvedør Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hei! Jeg sliter med samme problemet... men jeg jeg regner med at man må kopiere det inn i cs mappa... mer vet ikke jeg .. plz!! noen må svare ordentlig!!
Låvedør Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 fikk nettopp svar av en kamerat.. du må laste ned filen, så kopiere den inn i models i cstrike mappa di. C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\(ditt nick)\counter-strike\cstrike\models der skal det ligge.. detta går bra vett
WhiteDragon Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Jepp, jeg fant det ut Leste tutorials på siden. Du må ha WinRAR til å åpne filen, og så kopiere alle mappene inn i csstrike mappen.
Vitamin Bjørn Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 fikk nettopp svar av en kamerat.. du må laste ned filen, så kopiere den inn i models i cstrike mappa di. C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\(ditt nick)\counter-strike\cstrike\models der skal det ligge.. detta går bra vett 7434727[/snapback] Greit nok med models mappen, men hva med alle andre da?
WhiteDragon Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 De skal ligge i skins mappa di. 7439408[/snapback] og den ligger hvor?
-Jungeldyret Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 De skal ligge i skins mappa di. 7439408[/snapback] og den ligger hvor? 7442849[/snapback] Vet ikke om det finnes i Source, men iallfall i 1.6 så finnes det ikke noe mappe som heter "skins". Du skal legge de i "models" under "csstrike", som nevnt over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå