Gå til innhold

Utrolige tilbud på Netshops Julekalender tilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har de rettet på siden ser jeg :thumbup: .

 

Virker som det blir sene kvelder på Webshoppene våre om dagen hehe, hold dere unna jule gløggen før dere publiserer julekalender tilbudet i dag da netshop :D

 

edit:

 

Jeg burdet tatt screenshott av tilbud siden i går natt slik at dere kunne sett den i dag også, den var ganske morsom

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Kanskje de synes prisene er så gode at det ikke er noe vits i og kutte litt så da er det bare og finne noen random varer og legge de der :hmm:

 

Neida... litt sløvt fra dere Netshop, det er vel ikke så vanskelig og sjekke før det legges ut? :D

7411954[/snapback]

 

Heisan forumlesere.

 

Ja dette var litt mystisk. Har ingen umiddelbar forklaring på dette, men vi innførte på torsdag noe "cashing" av priser på weben for å øke hastigheten. Trolig har dette en sammenheng, dette er normalt en automatisk prosess som slår til kl12. Beklager uleiligheten, jeg skal få sjekket og fikset dette i morgen.

 

God natt :)

 

Mvh Svenn Aage, Netshop

Lenke til kommentar
Kanskje de synes prisene er så gode at det ikke er noe vits i og kutte litt så da er det bare og finne noen random varer og legge de der :hmm:

 

Neida... litt sløvt fra dere Netshop, det er vel ikke så vanskelig og sjekke før det legges ut? :D

7411954[/snapback]

 

Heisan forumlesere.

 

Ja dette var litt mystisk. Har ingen umiddelbar forklaring på dette, men vi innførte på torsdag noe "cashing" av priser på weben for å øke hastigheten. Trolig har dette en sammenheng, dette er normalt en automatisk prosess som slår til kl12. Beklager uleiligheten, jeg skal få sjekket og fikset dette i morgen.

 

God natt :)

 

Mvh Svenn Aage, Netshop

7412350[/snapback]

 

Det du kaller god kundeservice! Svar midt på natten, ikke bare jeg som jobber nattskift i helga altså :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...