Gå til innhold

Returnere ei vare til ein annan Elkjøp-butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjapt spørsmål, om eg kjøper ei vare på Elkjøp i Bergen, kan den leverast inn pga. feil eller noko sånt på ein Elkjøp-butikk kor som helst i landet? Er egentlig ganske sikker på at eg kan det, men må nett være sikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke hatt problemer med dette. Har levert inn to mobiler til Elkjøp som var kjøpt i en annen Elkjøp butikk. Om jeg har vært heldig, eller om dette er elkjøp sine regler aner jeg ikke :)

Edit: Kikket på elkjøp sine nettsider, og alt du kjøper av dem på nett kan returneres i et hvilket som helst varehus, så da bør det ikke være et problem for deg heller :)

Link

Endret av m-kane
Skrevet
Kjapt spørsmål, om eg kjøper ei vare på Elkjøp i Bergen, kan den leverast inn pga. feil eller noko sånt på ein Elkjøp-butikk kor som helst i landet? Er egentlig ganske sikker på at eg kan det, men må nett være sikker.

7403853[/snapback]

det kan du gjøre hvis du handler på nettet. så tipper at du kan også gjøre dette hvis du kjøper i et annen by og vil levere hos deg.....

Skrevet

Ja du kan levere den i hvilken som helst elkjøp butikk. Du må ha med deg kvittering siden butikker i oslo området ikke kan slå opp salgsbilaget fra Bergen osv...

Skrevet
Ja du kan levere den i hvilken som helst elkjøp butikk. Du må ha med deg kvittering siden butikker i oslo området ikke kan slå opp salgsbilaget fra Bergen osv...

7403927[/snapback]

sikker på det?

Da jeg var i Bergen så fikk de fint opp hele salgshisorikken min. Til og med ordre fra Lefdal.

Skrevet

Vi i oslo får vertfall ikke opp salgshistoriken fra andre plasser en Stor-oslo.

At du fikk opp ordrene fra lefdal er ikke så rart siden elkjøp og lefdal bruker samme servere til å drifte systemene sine.

En annen ting er at ordrehistorik til elkjøp-butikker som driver franchchiese (eller noe slikt), ikke ligger inne slik at vi kan se det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...