Fribbern Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hei. http://www.wildcards.org/BF2/Badges.htm Er det som står på denne ranking siden riktig, for jeg fikk nettop "Veteran Support Combat Badge" og der står det kriterier: · 20 Kills in 1 Round as Support Class · 250 Global Hours as Support Class Men jeg har ikke spillt 250 timer med support, her ikke spillt 250 timer sammenlagt en gang. Har spillt ca 15 timer med support. Mvh Fribbern (også nick i bf)
Bad_Byte Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Slik jeg forstod det så må du ha de X ant. timene før du kan "låse opp" neste medalje nivå.
Fribbern Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 mitt spørsmål var: Stemmer den siden jeg liket til? For jeg har fått bagde uten at jeg har oppfylt de kravene. har spilt suport i ca 15 timer, men på siden står det at jeg må spille 250 timer ?
hightow Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) .. og sjekker du linken i min forrige post så ser du riktige kravene Endret 2. desember 2006 av hightow
Yaricks Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Den siden er så full av bullshit at det er synd: Står at du må ha 1000 timer som spec-ops for å få expert spec-ops, ikke faen! Bruk, www.bf2s.com, beste siden på nettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå