Garegaupa Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Eg har eit spørsmål som kanskje er av den litt uvanlege sorten: Kor mykje data vert sendt/motteke under ei gjennomsnittleg speleøkt med Battlefield 2142? Grunnen til at eg spør er at eg har ein kollega som vurderer å anskaffe dette spelet, men som kjem til å verte sitjande på ei linje med nedlastingsbegrensning på 1 GB/mnd. Er det nokon fare for at han kan overskride denne grensa ved å spele BF2142, og i så fall kor mykje må han spele? Utanom speling brukar han berre dataen til nettsurfing og E-post, ikkje nedlasting av større filer. Eg vonar nokon kan hjelpe oss å finne ut av dette!
DieterKrieg Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Godt spørsmål. Svaret er uansett "mindre enn du tror!" - det som formidles til serveren er stort sett koordinater, og de tar ikke mye plass. En time daglig burde ikke belaste kapasiteten mye. Men jeg vet av erfaring at f.eks WoW godt kunne komme opp i flere hundre megabyte i måneden om man var veldig aktiv. Om du vil ha et helt eksakt svar burde du ta ned software som måler opp- og nedlastning på linjen over et gitt tidsrom. Eller kanskje et snill medlem her allerede har noe slikt installert og kan undersøke?
rvenes Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 maks 10kb/s ut og 10kb/s inn vil eg tippe... eg kan prøve å sjekke i kveld, men det blir med bf2, men det er jo mykje det samme.
El Matador Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 maks 10kb/s ut og 10kb/s inn vil eg tippe... eg kan prøve å sjekke i kveld, men det blir med bf2, men det er jo mykje det samme. 7399483[/snapback] 100kb/s inn og ut. Men det var ikke det han spurte om tror jeg. Tror han tenker i antall MB.
rvenes Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det kjem jo ann på kor mange timer man speler. Det er forskjell på 1 time og 8 timer. Må da gi svaret i kbytes/sec så kan han lett gange opp sjølv etter så og så masse han spelar.
El Matador Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Det kjem jo ann på kor mange timer man speler. Det er forskjell på 1 time og 8 timer. Må da gi svaret i kbytes/sec så kan han lett gange opp sjølv etter så og så masse han spelar. 7402822[/snapback] Ahh, selvfølgelig
Garegaupa Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 (endret) Jau då, folkens, då har eg fått meir oversikt over det! Då er det berre å ta fram kalkulatoren. Takk skal de ha, alle saman! Endret 1. desember 2006 av Garegaupa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå