arnebellinda Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Vurderer å bytte ut min interne 60GB hdd(pata disk), blir litt liten plass.. Noen som har noen forslag/erfaringer? Har lest på testene på forumet, men det er jo ikke noe som er oppdatert? vil ha en rask og støysvak disk..
gxi Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg ville satset på Samsung eller Hitachi. Lite støy og lavt effektforbruk. Etter dette er det vel bare å finne frem den som har korrekt størrelse.
mandela Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) hvis du skal ha over 80GB så er samsung og wd scorpio de mest støysvake utfra egen erfaring. (sjekk gjerne silentpcreview for mer info). Jeg regner med at din disk er dual platter allerede dersom den er relativt gammel (du skriver ikke hvilken disk du har). Dersom du har støysvakt som det viktigste kriteriet og dersom 80GB er greit nok: single platter disker fra seagate, samsung og hitachi med perpendicular teknologi (ikke så lett å oppdrive, men de finnes) Endret 30. november 2006 av mandela
arnebellinda Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 hvis du skal ha over 80GB så er samsung og wd scorpio de mest støysvake utfra egen erfaring. (sjekk gjerne silentpcreview for mer info). Jeg regner med at din disk er dual platter allerede dersom den er relativt gammel (du skriver ikke hvilken disk du har). Dersom du har støysvakt som det viktigste kriteriet og dersom 80GB er greit nok: single platter disker fra seagate, samsung og hitachi med perpendicular teknologi (ikke så lett å oppdrive, men de finnes) 7393906[/snapback] pc'n er ikke så gammel, det er en asus m6 som er 1,5 år gammel. sitter en 60GB disk i orginalt. lurte litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325711 er ute etter så mye plass som mulig, da jeg driver med litt hobby videoredigering.. så det er en fordel at den er rask når det gjelder skriving og lesing..men vil ha en 5400 disk, ikke 7200..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå