Gå til innhold

nedlasting av yddrivere til kubuntu


raakken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du kan laste ned hos kompisen din og installere på din pc når du kommer hjem. Problemet er at det sansynligvis er ganske mange avhengigheter du også må laste ned. Det beste er kanskje å ta med seg liveCDen til Kubuntu til kompisen din, boote den og sette opp systemet slik du vil på den med codecer og alt du måtte ønske. Altså, du skal gjøre dette uten å installere Kubuntu til hd. Når du er ferdig kan du bare kopiere alle filene du har i /var/cache/apt/archives/ og installere de på pc-en din hjemme. Pass på å ikke reboote underveis for da mister du alt.

Lenke til kommentar

nei, men det er litt merkelig. Wifimanager finner masse nett, inkludert det jeg skal logge meg på, menstår bareconnection failed elelr noe. Skulle være en bug i wifimanager visstnok?? men fikk heller ikkekobla på i debian...

 

men men,noen andreosm vethvor jeg kanfinne de codecene hen, evt. hetannet program en wifimanager... vet det finnes en måte å gjøre det i komandolinja, men husker bare at det var noe med "wlan up" eller noe... ikek mer

 

 

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...