Gå til innhold

hvor mye proteinpulver?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Det avhenger vel av hvor mye du trener/trenger?

 

Her i huset har vi også ei 3-kilos bøtte stående.

 

Går vel ca 1bøtte per halvår (nå trener ikke alle i familien så ofte, og har heller ikke det store behovet for proteinpulver)

Lenke til kommentar

DNA: Du trener nok mer enn han gjør. Da jeg trente seriøst kunne en 5 kilo gått på en måned. Alt avhenger av hvor mye du tar per dag og hvor mange dager du trener i uken. Men det er ikke vits å ta alt for mye protein i og med dette bare blir skilt ut igjen fra kroppen i og med det er en grense for hvor mye den greier å ta opp ;)

Endret av sull
Lenke til kommentar
Hvis du tar så mye som meg går boksen unna på 1 måned :blush:

7387790[/snapback]

hvor mye tar du da tøffen?

:tease:

7387799[/snapback]

Ca. 180g de dagene jeg trener i uken, tok hver dag før men ble litt dyrt så tar 1 ekstra boks tunfisk de dagene jeg ikke trener,.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Her går det 5 kg protiss i mnd. 1 pers

 

hvor mye proteinulver?

Har ikke prøvd proteinulver før hva er det ?

 

Har heller ikke prøvd protein pulver og er vel ikke så smart heller, jeg skal iværfall aldri begynne med det !

Du kan jo ta et rådt egg ?

7387908[/snapback]

 

Rått egg?

 

Smaker hogg pluss at du kan risikere å få salmonella. :ohmy:

 

EDiT: For å svare på spm. Visst du trener 3 ganger i uka, må du også legge opp til å ta en god del protein på kviledagene. Jeg vil tru den bøtta varer nesten 4 uker.

Endret av Flexo
Lenke til kommentar
Har heller ikke prøvd protein pulver og er vel ikke så smart heller, jeg skal iværfall aldri begynne med det !

Du kan jo ta et rådt egg ?

7387908[/snapback]

Hvorfor rått? Tilsvarer ett rått egg, én shake med proteinpulver? Hvorfor er det ikke så smart å prøve proteinpulver?

 

Ja, det spørs jo hvor mye du trenger, men minst en måned.

Lenke til kommentar
hvor mye proteinulver?

Har ikke prøvd proteinulver før hva er det ?

 

Har heller ikke prøvd protein pulver og er vel ikke så smart heller, jeg skal iværfall aldri begynne med det !

Du kan jo ta et rådt egg ?

7387908[/snapback]

Jeg pleier å ta to "scoops" etter trening, og når jeg er sulten ellers. Protein er visst gøy å bryte ned. Vet ikke hvor mange gram det tilsvarer. Protein fra Whey Tech.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor mange gram det tilsvarer. Protein fra Whey Tech.

7414362[/snapback]

Det er 37g protein i 2 scoops whey tech. Men måler du det direkte blir det 45 g tilsammen. Jeg bruker whey tech selv. Kjøpte en storhandel whey tech, 4 bøtter for en måned siden eller noe, kjøpte jordbær. Er jævli lei den smaken, angrer litt på at jeg ikke bare valgte sjokolade eller banan.
Lenke til kommentar
Er jævli lei den smaken, angrer litt på at jeg ikke bare valgte sjokolade eller banan.

7414554[/snapback]

 

Kan trøste deg med at du hadde blitt like lei av sjokolade hehe

 

Gleder meg til å bytte den ut for å si det sånn :)

 

 

PS! 4 bøtter!? Du er en syk syk mann :D

Bør alltid starte forsiktig slik at du ikke sitter igjen med Svarte-Per ;)

Endret av Frosten
Lenke til kommentar
hvor mye proteinulver?

Har ikke prøvd proteinulver før hva er det ?

 

Har heller ikke prøvd protein pulver og er vel ikke så smart heller, jeg skal iværfall aldri begynne med det !

Du kan jo ta et rådt egg ?

7387908[/snapback]

Hva er "protein pulver"? og hva er "rådt" egg?. Jeg tar proteinpulver selv, en boks går på 2-3 måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...