Gå til innhold

Yeees.com rapport


groms

Anbefalte innlegg

Har lyst til å handle julegavene mine derfra, men vil vite om det er pålitelig, etter mye snakk og babb så er det på tide med erfaringer.

 

Ønsker svar på denne tråden med:

 

-Kjøp

-Leveringstid

-Evt andre ting som kan være interessant i den forbindelsen om de er pålitelige eller ikke.

 

**og KUN det**

Tror dette kan bli en tråd mange kan få utbytte av..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte GTA:VC av de, betalte 355kr for det og fikk det etter 3 dager tror jeg. De ringte også å spurte om jeg hadde fått spillet før de trakk penger fra kontoen... hvor mye man betaler for spillet stemmer ikke helt med yeees.com sine sider fant jeg ut. Man betaler i dollar så kursen er ikke den samme som de oppgir, i mitt tilfelle til fordel hos meg...

Lenke til kommentar

Quote:


-Evt andre ting som kan være interessant i den forbindelsen om de er pålitelige eller ikke.


 

Deres sterke forbindelse til Multimediaimport er da så absolutt viktig for deres pålitelighet! Siden er gjennomsyret av sprøyt, og telefonnummeret siden er registrert med er Hilts telefon nummer! Et lite søk i dette arkivet vil nok gi deg nok av grunner til å handle et annet sted! Hvorfor ikke på Amazon.co.uk? Er ikke dyrere der! (og de _vet_ man er seriøse!)

Lenke til kommentar

De gutta har nok ikke noe lager i England (som flere hevder å ha fått varene fra).. Jeg mistenker at de har en avtale med et annet firma der, de får fortjeneste for hvert spill de selger, så sender det andre firmaet (i england) ut varene. Slik slipper Yeees utgiftene det ville medføre å opprette et eget lager. (med den web-siden ser det ikke ut til at de har hatt det romsligste budsjett akkurat)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-17 17:05, skrev Gojira:

Pakka kom fra Norge, fra bergen eller noe, mener å huske at den var stempla på eidsvåg postkontor eller noe... fikk også norsk versjon av spillet eller skandinavisk om du vil, med det idiotiske klistremerket på...


 

Aha. Som jeg trodde. Takk. :smile:

 

Dette medfører naturligvis at det ikke forekommer moms eller gebyrer.

Lenke til kommentar

Så Hiltgjengen prøver igjen å starte en tråd om sin egen butikk og later som om de er fornøyde kunder av seg selv? Hvor mange brukere har dere egentlig registrert dere som her i håp om å få lurt folk? Her er det jommen mye grums. :wink:

 

Tror dere virkelig noen er så dumme at de biter på?

 

 

Robert-

 

[ Denne Melding var redigert av: robertaas på 2002-11-18 01:13 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 01:13, skrev robertaas:

Så Hiltgjengen prøver igjen å starte en tråd om sin egen butikk og later som om de er fornøyde kunder av seg selv? Hvor mange brukere har dere egentlig registrert dere som her i håp om å få lurt folk? Her er det jommen mye grums. :wink:


Tror dere virkelig noen er så dumme at de biter på?


Robert-



 

Hehe, den tanken har streifet meg også - også når det gjelder Whitebox, Winpad osv osv .... :razz:

 

::Dan

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 03:18, skrev Dan Hansen:

Hehe, den tanken har streifet meg også - også når det gjelder Whitebox, Winpad osv osv .... :razz:


 

Det er lov å være litt mistenksom når brukere har 1-10 postinger som alle omhandler anbefaling av en bedrift. Jeg ville i hvert fall benyttet meg av slik markedsføring om jeg skulle selge noe datarelatert. (Men jeg har jo vært så smart at jeg har hengt her ett år først, for at ingen skal bli mistenksomme. :smile: )

 

At du er paranoid, betyr ikke at de ikke er ute etter deg. :smile:

 

LeD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...