enkasasa Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Heisann jeg har en x-box som jeg gjerne skulle ha chippet, dette pga at spillene mine begynner å bli slitte og vil da legge de inn på en hd som jeg har i x-box`en. Da trenger jeg litt hjelp til å vite hva jeg trenger. 1. Hvordan finner jeg ut hvilken versjon jeg har av x-box`en? 2. Hvor får jeg kjøpt chippen? må være norsk nettbutikk.. håper noen kan hjelpe med dette..
dapperdan Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 sjekk ut modnet.no, regner med det du trenger av info fins der.
Cubicle Dude Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 nordicimport.com holder vistnok til i Oslo området. Det finnes sikekrt flere der ute... ellers så kan du sjekke qxl.no evnt. hw`s bruktmarked så
cossiemk1 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 www.mobilbutikken.com har chip... Men har du tenkt til å montere den selv?? Hvis du sender den hit, eller leverer den, så koster chip 600kr her, ferdig innstallert
enkasasa Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 (endret) www.mobilbutikken.com har chip... Men har du tenkt til å montere den selv?? Hvis du sender den hit, eller leverer den, så koster chip 600kr her, ferdig innstallert 7379147[/snapback] har ikke tenkt til å sette den inn selv. har en som gjør det for meg.. trenger bare å finne ut hvilken verson jeg har.. det burde funke med denne gjør det ikke? Denne chippen men hvordan setter jeg isåfall inn? det står kanskje på siden`? Endret 28. november 2006 av kaenha
enkasasa Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 men hva er forskjell på Duox2 Duox3 ?
EssspeN Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 men hva er forskjell på Duox2 Duox3 ? 7379863[/snapback] Du skal ha duox2 Duo3 er for PS2
enkasasa Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 ok. er det den beste og billigste jeg burde kjøpe? skal som sagt spille spill fra hdd.. og originale spill.. er det vanskelig å lodde den fast?
cossiemk1 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Den fungerer helt fint ja, men det er IKKE lett å montere chip, dog lettere i xbox enn i ps2...
enkasasa Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 ok, men det er ikke jeg som skal sette den inn.. det er onkelen min som er radio og tv reperatør. hvordan setter jeg opp en hdd da? har en 80gb som skal inn i x-boxen..
TheScorp Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 (endret) ww.xbox-scene.com Og jeg tror på mange måter du kan kutte ut den biten hvor du nevner orginal spill og bla bla Tror ikke det er så mange som blir overbeviste. Endret 29. november 2006 av TheScorp
rekyl Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Og jeg tror på mange måter du kan kutte ut den biten hvor du nevner orginal spill og bla bla Tror ikke det er så mange som blir overbeviste. 7383655[/snapback] Det er snodig dette med at forumet tar slik avstand fra piratkopiering av SPILL, mens man får inntrykk av at piratkopiering av film er helt greit. F.eks hvis det kommer spørsmål om hvordan man chipper en box for å kunne spille backup så får man svaret 'Backups, ja sikkert! Du skal spille piratspill!'. Men å gjøre den til et mediacenter er helt ok. Det er til og med en egen guide (sticky) om hvordan og hvorfor modde en xbox til å bli mediacenter. Hvor mange av DivX-ene dine er lovlige f.eks? (Bare en liten digresjon..)
cossiemk1 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 ok, men det er ikke jeg som skal sette den inn.. det er onkelen min som er radio og tv reperatør. hvordan setter jeg opp en hdd da? har en 80gb som skal inn i x-boxen.. 7383181[/snapback] Fjern orginal disken når dere åpner for å montere chip, og erstatt den med 80gb, og monter chipen... Når alt er ferdig montert, så starter du boxen og setter inn en slayer evoX autoinstaller disk( brennes på dvd-r eller cd-RW plate, IKKE cd-r plate) så går resten nesten av seg selv Har foresten reparert maaange xbox og ps2 som noen "eksperter" har prøvd å modde
TheScorp Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hvor mange av DivX-ene dine er lovlige f.eks? (Bare en liten digresjon..) 7383685[/snapback] Ingen av dem. Hvorfor? Fordi jeg har ingen. Er det fordi jeg er en snill gutt og alt det der? Nope. Er fordi DivX er noe drit. Men, det var totalt offtopic :o)
enkasasa Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Hvor mange av DivX-ene dine er lovlige f.eks? (Bare en liten digresjon..) 7383685[/snapback] Ingen av dem. Hvorfor? Fordi jeg har ingen. Er det fordi jeg er en snill gutt og alt det der? Nope. Er fordi DivX er noe drit. Men, det var totalt offtopic :o) 7390696[/snapback] jepp totalt offtopic. men satserpå den chippen når jeg får lønning.. og satser på at den blir chippa ordentelig..
enkasasa Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 men dette er jo en duox3 og det virker jo som om den er for x-box. Burde jeg ikke heller kjøpe den enn denne duox2 ?
cossiemk1 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Begge gjør jobben, men x3 har vel noe ekstra..??
enkasasa Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 jo den har vel bare noen extra funksjoner.. satser på den tror jeg. gleder meg
Andeby Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Med Duox3 kan du spille på Xbox live, det kan du ikke med x2. Det er vel den største forskjellen. Edit:det var vist EvoX det:P Endret 21. desember 2006 av Andeby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå