Gå til innhold

Wacken Open Air

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

hallo jeg har tenkt emg på W:O:A 09. har ikke vert der før men nå har jeg å noen kompiser bestemt oss for å endelig dra^^ men hvor bestiller jeg bilettene hen? er de lagt ut enda?

Skrevet

hmm.. jeg har bestilt billetter jeg. men ser ut som dem har stengt linja. kan være pga trafikk :p bestilte for over 1 mnd siden, ikke fått dem enda :/

FORRESTEN FOLKENS! HammerFall kommer til Wacken!:D weee

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Fekk 6 billettar te W:O:A 09 i posten her i går. :D

• 1 måned senere...
Skrevet

Da har jeg også fått bestilt. 2 billetter. En til meg og en til dama. Synd euroen har seteget sånn da, men denne gangen SKAL jeg få rota meg ned. Under 10 000 billetter igjen nå forresten

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Så når ser vi Niddhogg på lista over artister som skal spille der?

------------------------------

Also: Hvordan har folk planer om å komme seg nedver? Vurderer fly, men ser ikke så billig ut.

Så om noen i Telemark skal kjøre ned og har plass til et par ekstra så er det bare å hyle ut/sende PM.

Endret av L4r5
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Also: Hvordan har folk planer om å komme seg nedver? Vurderer fly, men ser ikke så billig ut.

Så om noen i Telemark skal kjøre ned og har plass til et par ekstra så er det bare å hyle ut/sende PM.

Samme her. Bare fra Bergen da.
  • 1 måned senere...
Skrevet

Noen her som har to billetter på lur som de ønsker å selge? eller kjenner dere noen som ønsker å selge billettene sine? Send en PM

Rimlig håpløst med det er verdt et forsøk.

• 1 måned senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Fikk plutselig veldig lyst til å dra nedover da jeg så at Running Wild skal legge opp, og spiller sin siste konsert på Wacken 2009.

Skrevet (endret)

Synes lineupen i fjor var overlegen i forhold til årets. Det jeg gleder meg mest til nå er faktisk øl og platehallen, dessverre. Men blir nok bra (:

Endret av clvn
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Sant som du sier, clvn. Håper allikevel at det kommer til å slå til med noen skikkelige headlinere på slutten.

Men igjen, Wacken er Wacken. :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...