Gå til innhold

Powerball og andre julegaver til gutt 10 år

Ni kon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sitter å handler inn julegaver til en gutt på 10 år. Tenkte å kjøpe en powerball til han, da jeg tror det er en hit blandt unge gutter. Fant 4 forskjellige på netshop.no

Hvilken bør jeg ta. Er det forskjellig størrelse på disse?

Noe jeg bør være obs på ved bruk av slike?

Siden dette er øyestenen til min kommende kone kan dere komme med fler forslag til hva jeg kan kjøpe til han. Øvre smertegrense er 1000 kroner. Da jeg har kjøpt masse annet dill til han allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp NSD sin med turteller på "toppen", prodnr 20911. Den har mange fine funksjoner, blant annet holder den styr på personlig rekord. Den med leds i hjulet er ikke på langt nær så praktisk. Metall-versjonen er etter alt å dømme ikke noe for nybegynnere. :)

Skrevet

Den med scrollende teller har leds i hjulet, som viser turtallet når hjulet snurrer. Det er mye mer upraktisk, og jeg trodde ærlig talt den versjonen skulle være mye billigere enn den med turteller på toppen. Jeg har prøvd begge, forresten.

Skrevet

Jeg beklager min uvitenhet, men hva ER en powerball!?

Etter det jeg leser fra linken så er det en ball inni plast ball som du skal få til å spinne rundt og rundt? og det er alt?

Skrevet

Det er alt, men det er veldig gøy. Vi har en "den store Powerball-tråden" her på forumet et sted, let deg frem til den. Må gå nå, så jeg har ikke tid til å finne linken til deg. :)

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke powerball passer for en 10-åring.

Skrevet
fikk en sånn powerball i burdsdags gave, ble lei etter ca 3 min.

Bare tull å kjøpe den seriøst as, kjøp en leke eller noe. Ikke en styrketrenings dings!

7381989[/snapback]

Da kan vi nok si at du ikke fikk den til. ;) Det er nå ganske gøy synst jeg. Kjekt å slå rekord og kjempe mot venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...