Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store "Hva skal jeg gjøre?"-tråden


Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel alt, her kan du spørre om hva du skal gjøre om du har problemer med et forhold, om du er usikker på hvordan du skal gå videre, om du enkelt og greit trenger råd. (Føler det blir enklere enn å ha en hel haug med enkelt tråder og medfølgende misbruk av gjestefunksjonen)

 

Noen regler må vi ha:

-Beskriv situasjonen du er i, ikke skriv "Hva skal jeg gi damen min i presang" skriv heller "Jeg og damen har vært sammen i litt over ett år, og hun har snart bursdag, jeg føler hun har alt hun trenger, hva skal jeg gi henne?".

-Hjelp andre om du kan, selvom du venter svar på ditt eget problemø.

-Ikke mye OT-prat, ta det på PM eller lignende.

-Ikke spøk med andres problemer, selvom du finner det latterlig betyr det ikke at posteren gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Føler det blir enklere enn å ha en hel haug med enkelt tråder og medfølgende misbruk av gjestefunksjonen)

En haug med enkelttråder er nok veien å gå. Hvordan skal du holde oversikt over alle gjestebrukerne når det kommer flere overlappende diskusjoner her inne? Og, har ikke de fleste problemene her inne rett til å få sin egen tråd? Ikke alle problemstillingene er like unike, men når det gjelder så personlige problemer, hadde nok i alle fall jeg foretrukket min egen tråd.

Lenke til kommentar

Jeg støtter deg Mr.Berg.

 

Men jeg ser også nytten i det om de rette folka leser her.

 

Det er ikke alle som vil starte en egen tråd, kanskje de føler de får for mye oppmerksomhet, å liker en mer diskrè måte.

 

Det er ikke alt som krever en egen tråd engang.

 

Sånn som meg, jeg lurer på om jeg skal satse alt, få det litt jævlig. Eller bare droppe hele greia å angre bittert. Starter ikke en egen tråd for det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...