Gå til innhold

Total War: Lagg under siege


Anbefalte innlegg

Hei og hå

 

 

Jeg fant ingen lignende topic om saken, så da valgte jeg å opprette et.

 

 

Jeg sliter kraftig med lagg under siege. Når kamera peker mot en by, så lagger det usaklig mye (1-2fps), men om jeg snur kamera vekk fra byen ("ryggen" mot byen) og ser på folka mine, så går det glatt og fint.

 

Jeg kan kjøre low/medium-settings ellers bortsett fra byslag (Går greit i veldig småbyer).

 

 

Noen som vet noen config-tweaks til å få bygningene og slikt til å se røti ut, for å få det spillbart under siege? Litt trist og måtte auto-resolve på alle siege :cry:

Noen forslag?

 

 

Specs:

 

P4 3Ghz, Nvidia 6600GT (128mb) og 1024 RAM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg opplevde det samme her om dagen, dog det har bare hendt én gang. Jeg kjører som regel helt glatt på medium/high settings.

 

Undet ett siege falt plutselig FPS'en til kanskje 3-4, hjalp ikke om jeg satte ned settings. Dette varte ut kampen, tok meg ca 20 min å fullføre.

 

Kjipt! Heldigvis bare et engangstilfelle.

Lenke til kommentar

Det er en bug - det har ikke noe med units detail eller andre settings å gjøre. Jeg har en 'top end' pc, og selv om jeg setter alle settings til det laveste, får jeg 1-2 fps i sieges hvor AI setter seg fast (gjerne under en stige, men også i porten). Rett og slett ekstremt irriterende - jeg er nå nødt til å la AI få beholde et siege tower sånn at jeg ikke skal oppleve horribel lav fps.

Lenke til kommentar
Det siste eksempelet handler mer om at AI`en setter seg fast en eller annen plass, og skaper massiv lagg.

7373785[/snapback]

 

Ja, det stemmer nok. Jeg hadde ødelagt ram'en til fienden, så absolutt alle de over 600 soldatene måtte opp i samme ladder. :)

7373902[/snapback]

 

Samme skjedde her.

 

Vanskelig å vente på tur liksom.. "Jeg skal inn å dø først!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...