Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) har bare et lite spørsmål.

Hvis du orker, kan du finne den lvl 70 Grandmarshal macen som har over 400 attack power for druids og equippe den og ta bilde? vil så gjærne se hvordan den ser ut. og flere GM wep's om du orker.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Shattrath.

Finnes ikke AH der dog, heller ikke trainers (dette finnes bare i azeroth btw)

7684033[/snapback]

Den byen med de høye heisene osv.?

Den er nok litt stor, og veldig stygg. O_o (Syns hvertfall jeg)

Skrevet

er det sant att det blir free migrate til bc paid alså? slik att jeg som nå er på executus med en av charene mine kan migrate den til balnazzar den 16th januar? i steden for den 27th januar som jeg opprinnelig skulle få migratet den?

Skrevet
er det sant att det blir free migrate til bc paid alså? slik att jeg som nå er på executus med en av charene mine kan migrate den til balnazzar den 16th januar? i steden for den 27th januar som jeg opprinnelig skulle få migratet den?

7684570[/snapback]

Nei. Ingen confirmation på dette.

Skrevet

Hvis du orker, kan du finne den lvl 70 Grandmarshal macen som har over 400 attack power for druids og equippe den og ta bilde? vil så gjærne se hvordan den ser ut. og flere GM wep's om du orker.

7684424[/snapback]

De har fjernet GM vendoren på beta og :(

Skrevet

Hvis noen lurer på noe angående Flying mounts så er det bilder av mountsa her. link!

Synd at de normale wyvern mountsa skulle være så stygge :( Tawny var normal mens de andre så ut som noe slags råttent ..

Skrevet

7684424[/snapback]

tier3pvp.jpg

Gladiator's Maul

Binds when picked up

Two-Hand Mace

161 - 327 Damage Speed 3.60

(67.9 damage per second)

+32 Strength

+48 Stamina

Durability 120 / 120

Requires Level 70

Equip: Improves hit rating by 17.

Equip: Improves critical strike rating by 32.

Equip: Improves your resilience rating by 25.

Equip: Increases attack power by 654 in Cat, Bear, Dire Bear, and Moonkin forms only.

Item Level 115

Source: Vendor, PvP

Skrevet

7684424[/snapback]

tier3pvp.jpg

Gladiator's Maul

Binds when picked up

Two-Hand Mace

(67.9 damage per second)

+32 Strength

+48 Stamina

Durability 120 / 120

Requires Level 70

Equip: Increases attack power by 654 in Cat, Bear, Dire Bear, and Moonkin forms only.

Item Level 115

7686415[/snapback]

Men det er jo ikke GM druid 2handern :p Det er gladiator fra arena, trodde han mente lvl 70 rewardsa fra stormwind.

Skrevet (endret)

Og en ting til. Hva er resilience rating forno? hva hjelper det til?

"EDIT" nvm fant det ut

Endret av FuJJi
Skrevet

Hvis det er noen som lurer så er det slik at det gir mindre sjanse for at folk får critical strike på deg. Husker ikke hcor mye for -1% critical strike chance er.

Blir vel nesten bare brukt på PvP gear, og sikkert på PvE tankegear. :)

Skrevet

Gladiator's Maul

Binds when picked up

Two-Hand Mace

(67.9 damage per second)

+32 Strength

+48 Stamina

Durability 120 / 120

Requires Level 70

Item Level 115

det var jo Fair or not ? 654atk power i cat bear dire bear og moonkin spammer forms :S OMG er det noe som heter det? :p statsa på warrior maulen er vel de samme uten atk power buffen?

Skrevet

Er det så at man _BARE_ får XP av mobs og nye quest i outlands i lvl 60? Dette har jeg hørt.. For å unngå at folk bare samler opp sånn 40 quest nå, og leverer dem når BC kommer?

Skrevet
Vil det være noen flere krav enn at du har kjøpt TBC for å komme seg til Outland? Må en f.eks. være lvl 60? Ha gjort spesielle quest? Eller ha en viss rep med noen?

Er ikke 60 selv enda, men tenke jeg skulle ta meg en tur til Outland bare for å kikke litt.

7681381[/snapback]

Er ikke sikker, men jeg tror det er minimum level 55 eller 58. Syns å ha lest noe om det i betaforumene.

7682650[/snapback]

Er ikke sikker, men kan ikke se noen grunn til at de skal sperre det mer av enn at en lvl 1 går til EPL, er jo egentlig akkuratt det samme :) Suicide mission.

Har iallfall sett 2-3 lvl 50 folk i outlands.

7682699[/snapback]

Fra patchnotes:

"Players will now need to be level 58 to pass through the Dark Portal"

Men jeg tror det går an å bli summoned/portaled til Outlands av locks/mages

Skrevet
Vil det være noen flere krav enn at du har kjøpt TBC for å komme seg til Outland? Må en f.eks. være lvl 60? Ha gjort spesielle quest? Eller ha en viss rep med noen?

Er ikke 60 selv enda, men tenke jeg skulle ta meg en tur til Outland bare for å kikke litt.

7681381[/snapback]

Er ikke sikker, men jeg tror det er minimum level 55 eller 58. Syns å ha lest noe om det i betaforumene.

7682650[/snapback]

Er ikke sikker, men kan ikke se noen grunn til at de skal sperre det mer av enn at en lvl 1 går til EPL, er jo egentlig akkuratt det samme :) Suicide mission.

Har iallfall sett 2-3 lvl 50 folk i outlands.

7682699[/snapback]

Fra patchnotes:

"Players will now need to be level 58 to pass through the Dark Portal"

Men jeg tror det går an å bli summoned/portaled til Outlands av locks/mages

7689325[/snapback]

Ja, det vil fungere like bra som å summone noen fra IF til Neffy's room...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...