Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke måter kan man komme seg til Outlands på:

* Black Portal (Blasted Lands)

* Hearthstone

* Mage portal

* Warlock summoning

* Meetingstone summoning

* Legendary staff portal

?

Hvis mage portal går ann; hva er hovedbyene?

Hvor er det staven lager portal til?

Finnes det andre måter å komme seg dit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er rart vettu, i starten av retail så var det så manko på warlocker at det var nesten en sensasjon å se en lvl 60 warlock i en av storbyene... pga alle mente de var så  gimp at det var ikke verdt å spille... wake up ppl.. warlock har alltid vært kraftig hvis du har spilt den riktig...  3 Dots som er instant cast (med talents) , + pet med "stun" eller silence, det sier seg selv at det er bra.. er dots + pet og bare løpe rundt til den du skal drepe skal dø av dots.. har du nightfall og så kan du kaste insta shadowbolts når dotsa procker..

De var ikke kraftige før. Ingen ville ha de i raids etc. Ingen som frykta warlocks, men de kunne være gode om de ikke møtte undead. Som sagt ja, corr ticka for 65, siphon for 45. hadde ikke felguard da, men succubus var imba med fear + charm combo. Men det ble jo forandra kjapt. Jeg eide med warlock da, men nå er det helt sinnsykt. Kjipt at de nerfa doom, det var det ingen vits i :|

Skrevet
Jeg vet ikke med mage portal, men legendary staff er feil. Den transporterer deg til Karazhan i deadwind pass..  :)

7679857[/snapback]

Vet du nøyaktig hvor? Rett utenforbi bygningen er det mobs?

Skrevet
Jeg vet ikke med mage portal, men legendary staff er feil. Den transporterer deg til Karazhan i deadwind pass..  :)

7679857[/snapback]

Vet du nøyaktig hvor? Rett utenforbi bygningen er det mobs?

7680669[/snapback]

Vet jeg ikke, aldri testa den..

Skrevet

Vil det være noen flere krav enn at du har kjøpt TBC for å komme seg til Outland? Må en f.eks. være lvl 60? Ha gjort spesielle quest? Eller ha en viss rep med noen?

Er ikke 60 selv enda, men tenke jeg skulle ta meg en tur til Outland bare for å kikke litt.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Er bare å gå igjennom en portal, som inn til en instance.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Skrevet (endret)

Til Darkey:

Morsomt at du sier at det sier seg selv at warlocks er bra når de har tre instantdots (har egentlig 5 nå om du speccer riktig) og pets som silencer osv.

Vel, hva med survivability? Er nettopp derfor jeg spiller hunteren i exp. DRITTLEI av å være meatshield uten armor og som bare er avhengig av at dots og lifedrain dreper motstanderen før du dør.

Warlock survivability mot undeads er latterlig. Tenk deg hvordan warlock var før da DC ikke var horror effekt og 10min cooldown. Charga av en warrior eller cheapshot. Ingenting du kan gjøre, og da mener jeg INGENTING. Umulig å få de av deg.

Endret av M@R7!N
Skrevet

Byttet topic name sånn at folk kan se tråden lettere da :)

(Kan fortsatt vise litt bilder, gi spess info om ting osv, men spør om alt mulig her bare istedenfor nye topics)

Skrevet

Fant plutselig en ny by i Blades edge :p

Må ha blitt addet i forrige patch ellerno :D

(Hadde faktisk gjort et quest på samma sted å drepe noen planter før byen ble lagt til der :p)

post-56875-1168362889_thumb.jpg

Skrevet
Vil det være noen flere krav enn at du har kjøpt TBC for å komme seg til Outland? Må en f.eks. være lvl 60? Ha gjort spesielle quest? Eller ha en viss rep med noen?

Er ikke 60 selv enda, men tenke jeg skulle ta meg en tur til Outland bare for å kikke litt.

7681381[/snapback]

Er ikke sikker, men jeg tror det er minimum level 55 eller 58. Syns å ha lest noe om det i betaforumene.

Skrevet

3 25man raid instances blir added i BC etter hva jeg forstår

Gruuls Lair

Hyjals Mountain

Magtheridons Lair

(Alle er åpne i beta, men har bare blitt drept noen bosser i Gruuls Lair av DnT @ US i alle raidinstancene, er noen bilder av magtheridons lair tidligere i tråden)

Gruuls Lair:

Den bossen der skal visstnok gjør 8k dmg per hit, + har en instant 10k dmg attack når de blir sammen med uhell blir det 18k dmg burst. (Bare DnT som har drept ham so far)

post-56875-1168363254_thumb.jpg

post-56875-1168363454_thumb.jpg

Skrevet
Hvilke måter kan man komme seg til Outlands på:

* Black Portal (Blasted Lands)

* Hearthstone

* Mage portal

* Warlock summoning

* Meetingstone summoning

* Legendary staff portal

?

Hvis mage portal går ann; hva er hovedbyene?

Hvor er det staven lager portal til?

Finnes det andre måter å komme seg dit?

7679724[/snapback]

Tror ikke den staff greia finnes men men :p

Mage porta er til Shattrath, før så måtte man være friendly med Scryers, men jeg tror de forandret det til lvl 65 lvl req ellerno.

Skrevet (endret)

7681381[/snapback]

Er ikke sikker, men jeg tror det er minimum level 55 eller 58. Syns å ha lest noe om det i betaforumene.

7682650[/snapback]

Er ikke sikker, men kan ikke se noen grunn til at de skal sperre det mer av enn at en lvl 1 går til EPL, er jo egentlig akkuratt det samme :) Suicide mission.

Har iallfall sett 2-3 lvl 50 folk i outlands.

Endret av PcT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...