jacoP Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg hadde planlagt å twinke warrioren min når den dinger 39... har alrede kjøpt halvparten av utstyret, men mangler nightblade... Jeg har hørt at i neste patch skal det bli lvl rec på enchants... Nightblade er på AH en sjelden gang her på Kazzak og jeg tviler på at jeg får tak i den før onsdag hvis det er da patchen kommer... hvis jeg skulle få den har jeg et problem og det er at jeg ikke har tid til å lvle warrioren min 4 lvler denne uken... Når kommer patchen og hva blir lvl rec på Crusader? noen som vet? jeg trenger også flere enchanter på bracers, boots, gloves etc..
Be__bad Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 lvl 35 er det req jeg har hørt på enchants. så bare å roe seg ned.
jacoP Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Nå ble jeg lettet men angående 39 twink? Noen som har warrior 39 twink her? hvordan build vil dere anbefalle? Jeg tror jeg har tenkt til å gå både 2h og dualwield for å variere
Are.......... Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Sorry men har lurt ei stund nå......hva er "twink"?
jacoP Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 En character du lvler til lvl 19, 29 eller 39 og kjøper det villeste utstyret med de beste enchantene som kan koste opp til 500g og dermed eie alle battlegrounds
Hel Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg har ikke hørt noe om at eksisterende enchants får level cap. Det jeg har sett er at nye enchants får en level cap på lvl 35 på item. Dvs at en lvl 30 spiller vil kunne bruke de nye enchantsene. Nå finnes det visse items man kan bruke som er mye høyere level som for eksempel triprunner dungarees, men generelt sett blir dette enchants for lvl 39 twinks som minimum. Når det gjelder talent spec, så kunne du ha testet piercing howl + deep wounds (med imp OP seff)? Grei skade og utility. Jeg hater rogues som warr, og imp OP tar hånd om dem når man også har deep wounds. Ellers er jo death wish kjekk og pre MS er slam en undervurdert kjekk liten sak å dumpe skade om man har tid til å stå rolig i 1 sec. Etter neste patch blir slam enda bedre: 0.5 sec cast med talents. Det er mye skade på kort tid! Og 0.5 sec er ikke så ille selv i PvP. Endret 27. november 2006 av Hel
shizz kebab Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Sorry men har lurt ei stund nå......hva er "twink"? 7371904[/snapback] Twink - A low level character who has been made more powerful by higher level characters, usually by getting stronger armor and weapons than the character would normally have at such a low level.
Cannabiskopen Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) 7101467[/snapback] Nå ble jeg lettet men angående 39 twink? Noen som har warrior 39 twink her? hvordan build vil dere anbefalle? Jeg tror jeg har tenkt til å gå både 2h og dualwield for å variere 7371867[/snapback] Jeg har en lvl 39 twink som er lvl 31 Ja har Nightblade og jeg tror egentlig ALT BoE jeg trenger. Har du kjøpt The Silencer btw? Den med Assault band får du mye AP av Jeg har også tenkt til å gå både DW og 2H, men problemet med DW er at det finnes bare dritt for DW på denne levelen. Blå quest reward swords fra RFD/SM er 2.2 speed, det suger >-< Ellers er både Ardent Custodian og Dazzling Longsword under 2.0 i speed, enda verre. Jeg har også en lvl 39 warlock twink som også er lvl 39 Med Underworld band og shadow power på gloves o.s.v Endret 27. november 2006 av BadBeer
tmg Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Rask er bra for warriors da... Raskere slag = raskere rage. Instant attacks der trege våpen med høy max dmg er bra og før 40 har vel ikek warrior noen instant attacks bortsett fra whirlwind(?) som alikevel ikke gjør noe fantastisk stor skade med 1h. Nå, jeg gir ingen garantier for at det jeg skriver er 100% riktig Rett meg hvis jeg tar feil
Cannabiskopen Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Det som er, er at man vil jo ha høye crits som twink, da skal man gjerne ha en rask offhand for mye rage og slow-mainhand for mye damage. Men riktig som du sier er det få instant-attacks så det er kanskje ikke så farlig, med raske sverd eier vi casters og heroic strike blir hyppigere.
Methcal Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg har gått i motsatt retning med min twink her, 4.00s 2h våpen og arms. Sweeping strikes->Whirlwind gjør villt med skade når en treffer på flere og 20.11% crit chance i berserkerstance er jo herlig. Tactical mastery har jeg og vanskelig for å leve uten. Har hørt om flere som liker dual wield, men jeg klarer ikke å forlate arms enda. Men 39 warrior twink i bg er sjefs ivertfall, kommer nok ikke til å angre. Kan sjekke ut charen min på http://ctprofiles.net/4594192 for forslag til build/gear. Ville hatt scarlet chest og belte fra rfd istedet, men resten er kurrant. Lykke til
Xzii Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hadde en 39 shaman twink for ei stund tilbake, og han eide alt av warrior twinks, easypeasy! Bestemte meg for å levle han opp, men angrer nå :\ Jeg har alltid vært fan av dual wield, da du generer mye mer rage, og gjør livet surere for casters med å slå dritfort. Du får ikke like store crits som med en treg 2h, men du får oftere. Er vel smak og behag egentlig. Dessuten ser en orc warrior med dual wield helt villt tøft ut.
Hel Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg har gått i motsatt retning med min twink her, 4.00s 2h våpen og arms. Sweeping strikes->Whirlwind gjør villt med skade når en treffer på flere og 20.11% crit chance i berserkerstance er jo herlig. Tactical mastery har jeg og vanskelig for å leve uten. Har hørt om flere som liker dual wield, men jeg klarer ikke å forlate arms enda. Men 39 warrior twink i bg er sjefs ivertfall, kommer nok ikke til å angre. Kan sjekke ut charen min på http://ctprofiles.net/4594192 for forslag til build/gear. Ville hatt scarlet chest og belte fra rfd istedet, men resten er kurrant. Lykke til 7374141[/snapback] Over 20% crit og du vil ikke ha Deep Wounds når du likevel er i rett tre?
Cannabiskopen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 (endret) Jeg har gått i motsatt retning med min twink her, 4.00s 2h våpen og arms. Sweeping strikes->Whirlwind gjør villt med skade når en treffer på flere og 20.11% crit chance i berserkerstance er jo herlig. Tactical mastery har jeg og vanskelig for å leve uten. Har hørt om flere som liker dual wield, men jeg klarer ikke å forlate arms enda. Men 39 warrior twink i bg er sjefs ivertfall, kommer nok ikke til å angre. Kan sjekke ut charen min på http://ctprofiles.net/4594192 for forslag til build/gear. Ville hatt scarlet chest og belte fra rfd istedet, men resten er kurrant. Lykke til 7374141[/snapback] Fy faen den var jo villt nice twinka Også Black Ogre Kickers som er så shit hard å skaffe Over 20% crit og du vil ikke ha Deep Wounds når du likevel er i rett tre? Nja, skjekk ut hva han mister i så fall da Endret 28. november 2006 av BadBeer
Instict Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nå ble jeg lettet men angående 39 twink? Noen som har warrior 39 twink her? hvordan build vil dere anbefalle? Jeg tror jeg har tenkt til å gå både 2h og dualwield for å variere 7371867[/snapback] Her er min 39 character. Den er ikke ferdig enda, og det finnest sikkert mange bedre items. Men jeg starta "twinkinga" på lvl 38(med max rested) Uansett, så synest jeg hun er kul! 39 Warrior
DaXoN Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nå ble jeg lettet men angående 39 twink? Noen som har warrior 39 twink her? hvordan build vil dere anbefalle? Jeg tror jeg har tenkt til å gå både 2h og dualwield for å variere 7371867[/snapback] Her er min 39 character. Den er ikke ferdig enda, og det finnest sikkert mange bedre items. Men jeg starta "twinkinga" på lvl 38(med max rested) Uansett, så synest jeg hun er kul! 39 Warrior 7376051[/snapback] hint til dere som driver med twink med max restet og alikavel trenger boss killing.. vis dere ikke ha tenkt over det så kan du ta og få en 3-4 lvl 60 til og cleare veien til bossen så labbe inn og drepe minst mulig da får du bare noen 100exp
Instict Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nå ble jeg lettet men angående 39 twink? Noen som har warrior 39 twink her? hvordan build vil dere anbefalle? Jeg tror jeg har tenkt til å gå både 2h og dualwield for å variere 7371867[/snapback] Her er min 39 character. Den er ikke ferdig enda, og det finnest sikkert mange bedre items. Men jeg starta "twinkinga" på lvl 38(med max rested) Uansett, så synest jeg hun er kul! 39 Warrior 7376051[/snapback] hint til dere som driver med twink med max restet og alikavel trenger boss killing.. vis dere ikke ha tenkt over det så kan du ta og få en 3-4 lvl 60 til og cleare veien til bossen så labbe inn og drepe minst mulig da får du bare noen 100exp 7376268[/snapback] Når det er gjort? Og det mangler veldig lite exp?
Be__bad Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nå ble jeg lettet men angående 39 twink? Noen som har warrior 39 twink her? hvordan build vil dere anbefalle? Jeg tror jeg har tenkt til å gå både 2h og dualwield for å variere 7371867[/snapback] Her er min 39 character. Den er ikke ferdig enda, og det finnest sikkert mange bedre items. Men jeg starta "twinkinga" på lvl 38(med max rested) Uansett, så synest jeg hun er kul! 39 Warrior 7376051[/snapback] hint til dere som driver med twink med max restet og alikavel trenger boss killing.. vis dere ikke ha tenkt over det så kan du ta og få en 3-4 lvl 60 til og cleare veien til bossen så labbe inn og drepe minst mulig da får du bare noen 100exp 7376268[/snapback] Når det er gjort? Og det mangler veldig lite exp? 7376325[/snapback] da har man et problem.
DaXoN Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nå ble jeg lettet men angående 39 twink? Noen som har warrior 39 twink her? hvordan build vil dere anbefalle? Jeg tror jeg har tenkt til å gå både 2h og dualwield for å variere 7371867[/snapback] Her er min 39 character. Den er ikke ferdig enda, og det finnest sikkert mange bedre items. Men jeg starta "twinkinga" på lvl 38(med max rested) Uansett, så synest jeg hun er kul! 39 Warrior 7376051[/snapback] hint til dere som driver med twink med max restet og alikavel trenger boss killing.. vis dere ikke ha tenkt over det så kan du ta og få en 3-4 lvl 60 til og cleare veien til bossen så labbe inn og drepe minst mulig da får du bare noen 100exp 7376268[/snapback] Når det er gjort? Og det mangler veldig lite exp? 7376325[/snapback] Da får du med deg 4lvl 60 sånn at du minimalt med Exp... mye mangler du til og dinge
PoleCat Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Om du noengang kommer over den, skaff deg Pendulum of Doom i stedet for det sucky sverdet, den er helt insane (random drop fra Uldaman) imo er til og med Whirlwind Axe bedre i det bracketet. Selv gikk jeg fury frem til reverved, så bytta jeg til arms for å få litt variasjon siste 22k rep. Likte begge deler, men finnes vel lite som slår følelsen av en HS/WV-crit med dual crusader, deathwish, enrage og berserking aktiv på en clothie. xD Dette er imo det beste bracket å twinke i for warr, ingen shadowform eller soul-link, noe som gjør at du kan banke stort sett alt du kommer over. Har selv twinka warrioren i nesten alle brackets (19/29/39/49) og likte meg uten tvil best i 39 Siden jeg har levla til 60 og endra profilen min nå, har jeg ikke noe profil å linke til, men kan ta det gearet jeg husker i hodet: - Helm: Raging Berserkers Helm (+100hp) - Neck: WSG neck - Shoulder: Herods Shoulder - Back: Wing of The Whelping (+3 agi) - Chest: Scarlet Chestpiece (100hp) - Bracers: Crushridge (+9str) - Gloves: Gauntlets of Divinity (+7str) - Belt: AB Belt (Brukte et blått leather belte før det, Ogrons sash tror jeg det het) - Legs: Scarlet Leggings (100hp) - Boots: AB boots (7sta) - Ring: WSG ring og den BoE med +attackpower (husker ikke navn) - Trinkets: AB og PvP-trinket - Ranged: WSG bua - 2h: Whirlwind Axe (Crusader) - 1h: Legionnares Sword (Crusader) og Sword of Omen (Crusader)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå