Gå til innhold

Valve norway... BULLSHIT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ikke logga ip-en hans da?

 

I så fall kan du bare sende en klage til ISP-en, så kontakter de moren/faren hans som 90% sikkert står som juridisk eier av abonnementet.

 

Ikke rare tingen ISP-en kan gjøre foruten å formidle klagen, men tro meg - en liten drittunger kan fort begynne å svette om du formulerer klagen godt og den blir videreformidlet i sin orginale form;)

 

-Anonymous (who just happens to work for an ISP and love these kinda cases:P)

Lenke til kommentar
synd han ikke godtok meg elns når jeg la han til på msn...

 

møtte på en dum en på wow, mens jeg spilte det... Han ville ha mitt brukernavnn og passord, endte med at jeg tok hans :p ga det seff tilbake da etter noen dager...

 

Dessuten er det reklame for posten på dagbladet:

http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.php/sbryne/post/16744

7420105[/snapback]

Dette blir litt OT, men opplevde akkurat det samme. En level 8 paladin ville bytte konto med en kompis. Han påstod han hadde 2 level 60 karakterer på en annen server og ville bytte mot min kompis sin level 60 mage. Endte opp med at vi klarte å få brukernavn og passord fra han, mens han fikk et random hos oss. Sjekket på account management og fant ikke de level 60 karakterene han skrøt på seg. Men vi fikk endret betalingen til 6 måneder i slengen. Alltid artig å kødde med scammers :thumbup:
Lenke til kommentar

Jeg hadde et lignende tilfelle i dag, på Xfire. En fyr som kaller seg "Steam Help" (kontonavn: Rimmo09), som er i "friends of friends"-lista mi, begynte å skrive til meg. Her ser dere hele loggen:

 

[16:36] Steam Help.: Hello Runar Jensen this is Steam Help i have heard you have been hacking on the Steam game Counter Strike Source.

[16:37] Steam Help.: Runar this is very serious are you there.

[16:37] -CN-MeTa][iC: um

[16:38] Steam Help.: Have you been hacking on Counter Strike Source is is down on our serious Hackers Database.

[16:38] Steam Help.: Is this true Runar.

[16:38] -CN-MeTa][iC: um, who is this?

[16:39] -CN-MeTa][iC: no, I have not been "hacking on Counter Strike Source"

[16:39] Steam Help.: This is the Steam Hacking Solisitor.

[16:39] -CN-MeTa][iC: right

[16:39] Steam Help.: It is in our database that your account will be banned in 2-3 hours!

[16:39] -CN-MeTa][iC: ah

[16:39] -CN-MeTa][iC: well, I don't really believe that

[16:40] Steam Help.: You dont believe what.

[16:40] -CN-MeTa][iC: that my account will be banned

[16:40] Steam Help.: Yes this is very serious. We can help though.

[16:41] -CN-MeTa][iC: oh yeah? how

[16:41] Steam Help.: We need some details that you MUST not tell anyone else apart from a Steam Worker.

[16:41] -CN-MeTa][iC: of course...

[16:42] -CN-MeTa][iC: and you, a 15 year old brit, is a "steam worker"?

[16:42] Steam Help.: This will help us take you off the unwanted Hacking Ocasion List

[16:42] -CN-MeTa][iC: that sounds immensely logical

[16:42] Steam Help.: No i am 32.

[16:42] -CN-MeTa][iC: of course you are

[16:42] -CN-MeTa][iC: dude, just cut the bullshit

[16:42] -CN-MeTa][iC: go try to steal someone else's account

[16:42] Steam Help.: I am not.

[16:43] -CN-MeTa][iC: of course you aren't

 

Infoen om hvor han bor og hans alder fant jeg her mens jeg pratet med han.

Tragisk at noen folk er sånn. Jeg burde vært en skikkelig jævel, som denne karen, og bare rappa kontoen fra han.

Lenke til kommentar

Hvordan folk faller for at Valve kontakter akkurat dem over lynmeldings tjenester, er for meg en gåte.

 

Opp gjennom tiden har mange forsøkt å stjele kontoer fra meg. Steam kontoen min er det ingen som har prøvd å stjele til nå, men da jeg var mer aktiv på Runescape forsøkte noen å lure meg til å tro at de jobber for jagex. Det værste av alt var at da forsøket mislyktes og jeg hadde rapportert dem (var 2 stk), var de frekk nok til å rapportere meg for konto deling. Someone never learn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...