Gå til innhold

Det nye honor systemet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...ageNo=1&sid=1#0

kommer neste onsdag.

The next World of Warcraft content update, “Before the Storm,” will include the new PvP Honour System, as well as other new features that will prepare us for The Burning Crusade expansion. We are currently planning to release this content update next Wednesday, December 6th.

If the patch goes live as planned, this upcoming week will be the last week that new PvP ranks under the old Honour System can be earned, as the patch will immediately introduce the new Honour System. We will run one final honour and ranking calculation on December 6th and update everyone’s ranking accordingly on that date so that players that achieve a new rank for that week have the opportunity to display that title on their character. Please note that the patch date is still subject to change, and we will keep you informed of any changes to the plan as they happen.

For those who have been seeking high-rank PvP armour and weapons, note that the new Honour System will still include these item rewards, and it will actually be easier to earn these items under the new Honour System than under the old Honour System. Those who wish to see how their PvP abilities measure up to other players will still be able to do so under the new Arena System.

Endret av zbegra
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg leste dette. du skrev. jeg er rank 6 og vil bli rank 8. greier det lett . men alså får jeg honor jeg tjener denne uken nesten onsdag? eller var onsdagen i dag den siste?

la os si jeg er rank 6. vil bli rank 8. får 350000 honor denne uken blir jeg da rank 8 til onsdag eller forsvinner hele systemet så jeg har kasta mange timer ivasken?

Endret av neoman
Skrevet

tror dem mener neste onsdag. Dvs du får siste rank neste onsdag, men du får ikke kjøpe den rank rewarden for gull som før. Men du kan kjøpe den med BG marks og honorkills

Skrevet (endret)

da er det litt bortkasta for meg som har lyst på rank 8 chest XD.

men uansett blir det ikke litt lett og få tak i rank 14 weapon? var det ikke snakk om rundt 20000 points. og man får 200 pr ab man vinner. med andre ord 100 aber og du har ett våpen som er vilt. eller er jeg helt på jordet?

Endret av neoman
Skrevet

men uansett blir det ikke litt lett og få tak i rank 14 weapon? var det ikke snakk om rundt 20000 points. og man får 200 pr ab man vinner. med andre ord  100 aber og du har ett våpen som er vilt. eller er jeg helt på jordet?

7384219[/snapback]

Nåja..du får 6-8 honor per spiller du dreper i tillegg till 200 per AB. Jeg fikk omtrent 3000 honor på en halv kveld for litt sida.

Skrevet
blir jo ikke stas å ha slike våpen lengre da, siden nesten alle kommer til å he de

Sant nok, men vil du være den gjøken som IKKE har våpenet da? Vil du være ham som løper rundt med et dårligere våpen? :)

Skrevet

dette er litt genialt warrior kommer til og eie 2 månder før expansion :D jeg skal pvpe uten stopp intil jeg har high warlord sverdet skal ikke sove spise gå på do eller røre meg før jeg har det.

Skrevet (endret)

TENK dere gutter:) Fra neste onsdag....jeg sitter å tenker på det nå...ååå en hærlig tanke. Tenk så artig det blir å ri rundt for å lete etter "lette" honorkills og poeng:) Pr dags dato er dette ganske meningsløst i og med at man tjener så mye mer å kun holde på i BG, og om man ikke BG'er så er det liten vits å drepe noen fiender i world pvp da det man mister den honor man fikk uansett.

Nå får man igjen for hver eneste lille kill:) Selv meg som spiller på en pve server kommer til å løpe rundt å lete etter fiender:)

Selvsagt svarer deg seg enda med å være i BG's, men jeg liker å løpe litt rundt solo å se meg rundt..og nå når jeg faktisk får litt igjen for det og så er det bare helt sinnsykt konge:)

EDIT: OG...jeg merker at det begynner å bli slitsomt å henge rundt med guildet i raid hele tiden...merker at jeg begynner å gå litt lei av dem samme folka...gleder meg utrolig til å kunne spille wow en del mer solo:) Men det er kanskje bare meg, men jeg liker i bunn og grunn i real life og i wow å være 50% alene. Men det er ikek mulig i dagens wow. Man må enten være der med guilden i raid, elelr man er en outsider som ikke får noe som helst av epics. OG jeg spilelr i bunn og grunn wow får å hele tiden (om enn sakte) skaffe meg bedre og bedre items:)

Endret av gamer73
Skrevet (endret)

Hva blir epix mountene kostende?

Gamer73: Enten så er man med en guild eller så pvp'er du, ellers er du en outsider, mener du vel?

Endret av Larzemannen
Skrevet
jeg leste dette. du skrev. jeg er rank 6 og vil bli rank 8. greier det lett . men alså får jeg honor jeg tjener denne uken nesten onsdag? eller var onsdagen i dag den siste?

la os si jeg er rank 6. vil bli rank 8. får 350000 honor denne uken blir jeg da rank 8 til onsdag eller forsvinner hele systemet så jeg har kasta mange timer ivasken?

7384180[/snapback]

Forrige uke var jeg Rank 5, skaffa meg 485.000 honorpoints og Standing 7. Kom til 80% Rank6 :(

Det varierer fra server til server, selvfølgelig, men jeg ville ikke vært for sikker, og jeg hadde ikke tatt sjansen på å klare det. Blir mye bortkasta tid du heller kan bruke på å lage alts elns :p

Skrevet

7384180[/snapback]

Forrige uke var jeg Rank 5, skaffa meg 485.000 honorpoints og Standing 7. Kom til 80% Rank6 :(

Det varierer fra server til server, selvfølgelig, men jeg ville ikke vært for sikker, og jeg hadde ikke tatt sjansen på å klare det. Blir mye bortkasta tid du heller kan bruke på å lage alts elns :p

7400267[/snapback]

lol på min server (Eonar) var det en i guilden som ranka fra rank 8 --> 10 på 450 000 honor :D

Skrevet

men uansett blir det ikke litt lett og få tak i rank 14 weapon? var det ikke snakk om rundt 20000 points. og man får 200 pr ab man vinner. med andre ord  100 aber og du har ett våpen som er vilt. eller er jeg helt på jordet?

7384219[/snapback]

45.000 honor points + 40 AV marks for 2-hand

22.500 honor points + 20 AB marks for 1-hand

Skrevet

Er det de AB marksene som man får nå? Eller vil de legge inn nye marks?

Dvs. kan man spare opp 40 AB marks nå før patch og så jobbe for honoren senere for å få seg 2 x 1handere?

Skrevet
Er det de AB marksene som man får nå? Eller vil de legge inn nye marks?

Dvs. kan man spare opp 40 AB marks nå før patch og så jobbe for honoren senere for å få seg 2 x 1handere?

7404660[/snapback]

Med tanke på at du maks kan ha 20 av de, er nok ikke det noen stor plan.

Marks er uansett ikke noe problem i forhold til honor.

Skrevet
dette er litt genialt warrior kommer til og eie 2 månder før expansion inv_biggrin.gif

Tro meg, warriors kommer ikke til å eie en dritt. Altså, alle andre klasser får mange veldig gode talents, bla. Felguard, Shadowstep, Dragon's breath, BM/MM hunters får diverse bra osv.

Hva får warriors? -1 secc cd på MS og rage generation nerf? (ikke sikker på om dette kommer nå eller til bc. Om ikke er jo endless rage ganske vilt forløpiG)

Ihvertfall sånn det er i bc. Warriors er freekill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...