Gå til innhold

TDU online spørsmål...

Ördög

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå skaffet meg TDU og jeg har Xbox Live silver... jeg er koblet til Xbox live men når jeg skulle starte et multiplayer game så står det at min profil ikke lar meg starte det... Må jeg ha Gold for og få fullt utbytte av online delen av spillet? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den er grei... Takk for hjelpen :)

Jepp, har du kjøpt premium eller core? Premium kommer med 3 1 måneders live medlemskap.

7368372[/snapback]

jeg har premium... men har allerede brukt opp den måneden. har hatt 360 maskinen siden den kom ut... bare ikke brukt den mye siden jeg startet spille WOW...

Har sikkert en sånn 2 dagers kode som var med spill som du kan få om du vil prøve :p

7368395[/snapback]

Jeg og :)

7368409[/snapback]

hvis jeg kunne fått en sånn ville det vært kjempe fint :D

takker og bukker ;)

Endret av krypton666
Skrevet

Har visst kasta min sånn jeg, fant jeg ut :( Sorry. Mente den satt på Splinter Cell: Double Agent-coveret, men nei :( hadde jeg hatt mange skulle du fått alle :)

Skrevet (endret)
Har visst kasta min sånn jeg, fant jeg ut :( Sorry. Mente den satt på Splinter Cell: Double Agent-coveret, men nei :( hadde jeg hatt mange skulle du fått alle :)

7368569[/snapback]

Ikke no problem. takk for at du prøvde :)

Fant en i mitt splinter cell cover, men er jo f*** meg umulig å se om det er D, O eller 0 det står. Men de ser mest ut som D, så satser på det.

7368591[/snapback]

den er grei...

EDIT: fått koden... tusen takk :D

Endret av krypton666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...