Gå til innhold

Hvilken konsoll er på ønskelisten i år?


daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker meg GC. Har Xbox og PS2 fra før.

 

Spill, GC:

Metroid Prime

Eternal Darkness

SuperMario Sunshine

Animal Crossing

Star Fox Adventures

Resident Evil

Super Monkey Ball

 

Spill, Xbox:

Splinter Cell

Transworld Snowboarding

Buffy the Vampire Slayer

Silent Hill 2

Time Splitters 2

 

Spill, PS2:

The Thing

Ratchet & Clank

Burnout 2

Armored Core 3

THPS4

Devil May Cry

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-16 14:13, skrev Jc-g:

Quote:


Den 2002-11-16 09:37, skrev evil_snowman:

er det ikke halvt år til mechassault kommer ut?


 

Mechassault kommer 29. november 2002.

 

 

det er vel i usa, jeg leste ett sted at det kommer ut samtidig som xbox live online spille tjenesten, og at det derfor ikke kom før om ett halvt år i norge.

Lenke til kommentar

Joda, men husk at de snakket om analyser og resultater over tid.. Vanskelig å forutse nå hvordan det ser ut om to år. Uansett, tror Xbox skyter seg litt i foten når de krever årsavgift for internet spill, når GC/PS2 ikke har dette. (500,- for PS2 pakken, og fri bruk)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-16 14:48, skrev Qrt_:

Joda, men husk at de snakket om analyser og resultater over tid.. Vanskelig å forutse nå hvordan det ser ut om to år. Uansett, tror Xbox skyter seg litt i foten når de krever årsavgift for internet spill, når GC/PS2 ikke har dette. (500,- for PS2 pakken, og fri bruk)


 

Her har du misforstått totalt kjære venn. Du må betale 500,- for å få adapteren til PS2 (du får med ett spill). Til enkelte spill trenger du og harddisken (som man bare får i Japan for øyeblikket) og den koster ca 2000,-. Så trenger du ekstra minnekort til 400,-. Når alt dette er betalt (opptil 2800,-) så står spillfirmaene fritt til å charge deg for spillene du vil spille. La oss si at du må betale 50,- måneden for hvert spill. Har du da 5 spill du ønsker å spille online, så blir det 3000,- i året. Er det det du kaller fri bruk? Nå skal det sies at det er opptil spillprodusenten å charge, men dette kommer helt klart til å skje, pga. utgifter til å sette opp, og vedlikeholde servere etc.

 

Xbox: 500,- for to spill og headset - spill så mye du vil, så mage spill du vil, uten å betale et øre mer. Det er det jeg kaller fri bruk. Dessuten slipper du all lag, da det kun er for bredbåndsbrukere.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-16 14:20, skrev evil_snowman:

det er vel i usa, jeg leste ett sted at det kommer ut samtidig som xbox live online spille tjenesten, og at det derfor ikke kom før om ett halvt år i norge.


 

I følge tothegame (som er veldig pålitelige) så kommer det ut i Europa 29. november. Det samme gjelder Unreal Championship. Årsaken til dette kan være at MS starter betatestingen i Europa 30. november.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...