Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5k KR, Klær, Klær, Klær og gjett hva!?!?!?! KLÆR! :ph34r:

7570585[/snapback]

Noen som får mye penger ja :ermm:

Hihi, jeg fikk sånn liten komfyr(?) til å ha oppå benken på hybelen. gooodstit, da har jeg stekovn!

hylo: tviler egentlig litt på at det blir tur på oss i natt. Pappa er jo her, noe han ikke har vært på en del år :p

Skrevet
5k KR, Klær, Klær, Klær og gjett hva!?!?!?! KLÆR! :ph34r:

7570585[/snapback]

Noen som får mye penger ja :ermm:

Hihi, jeg fikk sånn liten komfyr(?) til å ha oppå benken på hybelen. gooodstit, da har jeg stekovn!

hylo: tviler egentlig litt på at det blir tur på oss i natt. Pappa er jo her, noe han ikke har vært på en del år :p

7570598[/snapback]

Prater om langt på natt. :) Type da vi er sosiale og da andre sover. :)

Skrevet (endret)
Kult jeg er den eneste som kommer opp på google.

7570591[/snapback]

Ikke alltid like kult egentlig..

@Hylo,

vi får ta oss ei whiskey på neste hw-treff da. Kanskje du kan komme en smule mer edru neste gang :wee:

Endret av überGoliath
Skrevet
Kult jeg er den eneste som kommer opp på google.

7570591[/snapback]

@Hylo,

vi får ta oss ei whiskey på neste hw-treff da. Kanskje du kan komme en smule mer edru neste gang :wee:

7570611[/snapback]

Jeg? Edru? Fysjom! :wee:
Skrevet

Så det er lanet det er prat om ja! :) Trodde det bare var en hel haug med HW brukere som møttes elns.

Jeg jobba da det var LAN, så jeg måtte desverre skrinlegge hele greia!

Skrevet

7570611[/snapback]

Ligger det en historie bak det utsagnet eller synes du hva jeg oppfatter som ''kult'' ikke tilfredstiller dine krav.

Skrevet
Hehe..Hylo ble jo bounch'a ut av TGI: Fridays fordi han smilte så lurt og stinka alko

7570622[/snapback]

=D

Sjømenn setter sjøbein så godt de kan? :D

Gjest medlem-77217
Skrevet

GOD BLESS AMERICA AND CHINA!!

Go' jul folkens!

Skrevet (endret)

@Archolytion,

Vel, jeg har ikke helt direkte blitt berørt av nick-Googling men har lest mange historier hvor folk ikke har fått seg jobber og div. siden arbeidsgiver Googler navn (og evnt. nick)

Endret av überGoliath
Skrevet

Hvordan skal arbeidsgivere som aldri møtt deg før kunne et nick jeg aldri har fortalt til en levende sjel i verden. Jeg tror ikke Telenor gir ut slik informasjon.

Skrevet
@Archolytion,

Vel, jeg har ikke helt direkte blitt berørt av nick-Googling men har lest mange historier hvor folk ikke har fått seg jobber og div. siden arbeidsgiver Googler navn (og evnt. nick)

7570637[/snapback]

Ok, nå ble jeg litt paranoid.

Skrevet
Hvordan skal arbeidsgivere som aldri møtt deg før kunne et nick jeg aldri har fortalt til en levende sjel i verden.  Jeg tror ikke Telenor gir ut slik informasjon.

7570645[/snapback]

Arbeidgiver: Har du noe nick på noen forum?

Du: JAJAJAJAJAJA, IKKENOE STRESS DET!

Skrevet

Altså, om ikke arbeidsgiver ikke aner nicket ditt så er jo saken egentlig biff men fler har gjerne navnet sitt som nick, evnt. etternavn. Da er det litt verre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...